ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

آیا بازی No Man’s Sky برای ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود؟

بازی No Man’s Sky چند وقتی می‌شود که برای پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شده و در حالی که از مشکلات مختلفی رنج می‌برد با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شده است.  همین موضوع باعث شده که این سوال برای خیلی‌ها پیش بیاید که آیا این عنوان برای ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود یا خیر؟ این سوالی است که سایت  Daily Star از «شان مری»‌ (Sean Murry) رییس استودیوی Hello Games و سازنده‌ی این بازی پرسیده است.

به احتمال زیاد No Man’s Sky در انحصار زمانی کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.

باتوجه به اطلاعات قرار گرفته در سایت Daily Star مری در پاسخ به این سوال که آیا بازی No Man’s Sky برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، جواب مشخصی نداد و به همین دلیل هنوز احتمال عرضه‌ی این بازی برای کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت وجود دارد. مری در جواب این سوال گفت که مطمئن نیست این اتفاق کی رخ می‌دهد و فعلا نمی‌تواند درباره‌ی این موضوع صحبت کند.

جواب مری بسیار محتاطانه بود و کاملا مشخص بود که فعلا نمی‌تواند درباره‌ی این موضوع صحبت کند. در حال حاضر این بازی به صورت انحصاری در اختیار سونی است و به همین دلیل سازندگان نمی‌توانند درباره‌ی عرضه‌ی آن روی کنسول‌های دیگر صحبت کنند. به احتمال زیاد No Man’s Sky در انحصار زمانی کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد و به همین دلیل فعلا روی پلتفرم دیگری منتشر نمی‌شود.

به هر حال همین که احتمال عرضه‌ی این بازی برای ایکس‌باکس وان تکذیب نشد، برای بسیاری از گیمرها هیجان‌انگیز خواهد بود. به احتمال زیاد اگر قرار باشد این اتفاق رخ بدهد، در چند ماه آینده خبرهای بیشتری از نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی No Man’s Sky منتشر خواهد شد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *