ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

THQ دوباره متولد شد.

چند سال پیش بود که شرکت THQ اعلام ورشکستگی کرد و تمام بازی‌ها و دارایی‌هایش را فروخت. در آن زمان شرکت  Nordic Games که یک ناشر سوئدی است، بسیاری از بازی‌های THQ از جمله سری Darksiders را خرید؛ اما به نظر می‌رسد که این شرکت نقشه‌های بیشتری در سر داشت. امروز اعلام شد که نام Nordic Games به THQ Nordic تغییر کرده و اکنون پس از سال‌ها شاهد تولد دوباره‌ی شرکت THQ بودیم.

شرکت Nordic Games اکنون با نام THQ Nordic به فعالیت خودش ادامه می‌دهد.

شرکت THQ Nordic در بیانیه‌ی خودش گفته:” ما افتخار می‌کنیم که به عنوان یک شرکت سوئدی فعالیت می‌کنیم. هدف ما این است که روی بازی‌های خودمان کار کنیم و تجربه‌ی خوبی به گیمرها منتقل کنیم. ما منابع لازم و تجربه‌ی کافی را داریم و می‌خواهیم بازی‌های خوبی را برای طرفداران‌مان تولید کنیم.”

این شرکت در حال حاضر ۲۳ بازی در اختیار دارد که هنوز چیزی درباره‌ی‌ ۱۳ عدد آن‌ها نگفته و قصد دارد ماه‌های آینده آن‌ها را معرفی کند. خیلی دوست داریم که شاهد ساخت قسمت جدید مجموعه بازی‌های Darksider باشیم. این شرکت سال گذشته نسخه‌ی بازسازی شده‌‌ی بازی Darksiders 2 را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه کرده بود و قصد دارد نسخه‌ی بازسازی شده‌ی قسمت اول را هم تا آخر امسال راهی بازار کند.

شرکت THQ Nordic در حال حاضر دو استودیوی خارجی با نام‌های Grimlore Games در شهر مونیخ آلمان و Rainbow Studios در ایالت آریزونا کشور آمریکا دارد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *