ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

Mass Effect بعدی در نمایشگاه گیمزکام امسال نمایشی نخواهد داشت.

در حالی که نزدیک به ۴ سالی است که از رونمایی قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «اثر جرمی» (Mass Effect) می‌گذرد، تا به امروز به غیر از چند تیرز کوتاه، چیزی از بازی ندیده‌ایم. بازی‌کننده‌های بسیاری منتظر قسمت بعدی اثر جرمی هستند، اما الکترونیک‌آرتز رسما تایید کرده است که قرار نیست به زودی، اطلاعات بیشتری از این بازی بشنویم.

اثر جرمی جدید را با استفاده از موتورپایه‌ی «فراست‌بایت» (Frostbite) می‌سازند.

اخیر بر و بچه‌های وب‌سایت WCCFtech با الکترونیک‌‌آرتز تماس گرفته و از آن‌ها پرسیده‌اند که آیا قرار است در نمایشگاه گیمزکام امسال در آلمان، که هفته‌ی آینده برگزار می‌شود، خبری درباره‌ی قسمت بعدی اثر جرمی بشنویم. الکترونیک‌آرتز هم تایید کرده است که فعلا تصمیمی برای نمایش بازی Mass Effect: Andromeda ندارند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی اثرجرمی جدید، تاریخ عرضه‌ای است که الکترونیک‌آرتز برای آن در نظر گرفته. بازی Mass Effect: Andromeda قرار است در اسفند ماه سال جاری عرضه شود، اما هنوز هیچ اطلاعاتی از بازی در دست نداریم. فقط می‌دانیم که بازی در کهکشان «آندرومدا» و سال‌ها پس از سه‌گانه‌ی اثر جرمی اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی بازی هم قرار است در این کهکشان، به دنبال سیاره‌ای مناسب زندگی انسان بگردد.

Mass-Effect-1

Mass Effect: Andromeda قرار است محیط باز باشد.

به غیر از این اطلاعات، هم‌چنین می‌دانیم که اثر جرمی جدید را با استفاده از موتورپایه‌ی «فراست‌بایت» (Frostbite) می‌سازند. استودیوی بازی‌سازی «بایوویر» که «عصر اژدها» قبلی را با استفاده از فراست‌بایت ساخته بود، گفته که از تجربه‌ی ساخت Dragon Age: Inquisition برای هر چه بهتر کردن اثر جرمی جدید استفاده کرده‌اند.

Mass Effect: Andromeda قرار است برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *