ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گوگل بر روی یک سیستم عامل جدید با نام Fuschia کار می‌کند

امکان ایجاد سیستم ‌عامل‌های یکپارچه برای شرکت‌هایی که در حوزه ساخت نرم‌افزار‌ فعالیت می‌کنند امکان قابل توجهی است. برای نمونه مایکروسافت با ارائه ویندوز برای کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند از چنین امکانی برخوردار است. آخرین‌ گزارش‌ها نشان می‌دهند که گوگل هم به دنبال چنین امکانی قصد ساخت یک سیستم عامل با نام Fuschia را دارد. سیستم عاملی که خیلی‌ها گمان می‌کنند در صورت ساخته شدن سیستم عامل یکپارچه شرکت گوگل خواهد بود.

پیش از این شایعاتی وجود داشت که گوگل قصد دارد سیستم عامل کروم و اندروید را با یکدیگر یکپارچه کند. آن زمان نشانه‌هایی وجود داشت که سیستم عامل کروم می‌تواند روی اپ‌های اندرویدی بسیار خوب کار کند و به همین دلیل این ادغام چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسید. گوگل درباره این سیستم عامل از این عبارت استفاده کرده Pink + Purple == Fuchsia. سوال اینجاست که این ترکیب به معنای ترکیب اندروید و کروم است؟ به هر حال گفته شده که Fuschia با دوهسته ارائه می‌شود که براساس دستگاه‌هایی که این سیستم عامل روی آن کار می‌کند تنظیم شده است. این هسته‌ها LK و Magneta نام دارند. LK برای سیستم‌های کوچکتر طراحی شده در حالی که Magneta گوشی‌های مدرن و کامپیوترهای شخصی مدرن همراه با پردازش‌ها‌ی سریعتر را مد نظر دارد.

البته باید در نظر داشت که این سیستم عامل دست کم به این زودی‌ها ارائه نخواهد شد. گوگل فعلا قصد عرضه اندروید ۷ را دارد اما این ایده دنبال می‌شود و باید منتظر ماند تا درباه آن بیشتر بشنویم.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *