ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

آدیداس به ورزشکاران المپیک کفش‌های بازیافتی می‌دهد.

چند وقتی است که شرکت آدیداس با جمع‌آوری زباله‌های دریایی، کفش تولید می‌کند. این کفش‌ها با استفاده از پرینترهای سه‌بعدی درست می‌شوند و به همین دلیل مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند. البته تولید این مدل کفش‌ها هنوز زیاد نشده و این شرکت تعدادی از آن‌ها را در اختیار برخی علاقه‌مندان به طبیعت و محیط زیست قرار داده است؛ اما آدیداس برای اینکه مردم بیشتر با این مدل کفش‌ها آشنا شوند، دست به کار جدیدی زده است.

آدیداس در اقدامی جدید کفش‌های ورزشی بازیافتی خودش را در اختیار ورزشکاران المپیک قرار می‌دهد. البته ورزشکارانی این کفش‌ها را دریافت می‌کنند که مدال دریافت کرده باشند. در ساخت این کفش‌ها از متریال‌هایی استفاده شده که باعث می‌شود افراد در زمان پوشیدن آن‌ها احساس راحتی داشته باشند و بازیافتی بودن آن‌ها  اصلا به چشم نمی‌آید.

نکته‌ی جالب درباره‌ی این کفش‌‌ها این است که به راحتی می‌توان با آن‌ها به ورزش کردن و دویدن پرداخت و به همین دلیل ورزشکاران به خوبی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

متاسفانه هنوز مشخص نشده که این کفش‌ها در چه زمانی به تولید انبوه می‌رسند و مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. امیدواریم که در آینده ساخت چنین کفش‌هایی بیشتر شود تا محیط زیست آسیب کمتری ببینید و از زباله‌ها پاک‌سازی شود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *