ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

یک گوشی جدید هوآوی در TENAA دیده شد.

یک گوشی جدید از هوآوی گواهینامه‌ی TENAA را دریافت کرد. این گوشی که فعلا آن را با نام NCE-AL00 می‌شناسیم، با یک تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند. درمورد نمایشگر این گوشی گفته‌اند که مجهز به نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD خواهد بود.

هوآوی گوشی جدیدش را به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشت و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز کرده است.

گوشی جدید هوآوی با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌آید. باتری این گوشی بزرگ است و با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر احتمالا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی گوشی معرفی می‌شود.

هوآوی گوشی جدیدش را به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشت و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز کرده است. اگر دوست دارید ابعاد این گوشی را بدانید در جدول اطلاعات TENAA این ابعاد ۸.۱ × ۷۰.۴ × ۱۴۳.۲ میلی‌متر گزارش شده است. همچنین درمورد وزن گفته شده این گوشی ۱۴۵ گرم وزن دارد.

Huawei

گوشی‌ هوشمندی که وصفش رفت، با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و نسخه‌ی اندروید ۶.۰ مارشمالو را به‌صورت پیش نصب خواهد داشت. علاوه‌بر این، مجهز به حسگر اثر انگشت در قسمت پشت بدنه است.

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی زمان عرضه و قیمت گوشی جدید هوآوی نداریم. همچنین مشخص نیست در چه کشورهایی عرضه خواهد شد با این وجود با توجه به مشخصاتی که از این گوشی می‌دانیم، به نظر می‌رسد هوآوی به عرضه‌ی جهانی آن فکر می‌کند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *