ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

امکان ارسال همزمان پیام به چندین نفر در واتس‌اپ.

واتس‌اپ می‌خواهد امکان ارسال یک پیام را به‌صورت همزمان برای افراد و گروه‌های مختلف فراهم کند.

البته قبلا هم در واتس‌اپ امکان ارسال مجدد پیام‌ها وجود داشت اما در هر زمان فقط می‌توانستید یک نفر یا گروه را برای دریافت پیام‌تان انتخاب کنید.

شما ممکن است در واتس‌اپ عضو چندین گروه باشید. تعاملات خانوادگی، دوستانه و کاری طبعا در گروه‌های مختلف صورت می‌گیرند. از طرفی ممکن است به‌صورت همزمان با چند نفر مشغول چت باشید. اگر لازم باشد یک پیام را برای چندین نفر در گروه‌های مختلف بفرستید یا حین چت کردن به مطلب جالبی برسید، در نسخه‌ی جدید می‌توانید آن را همزمان برای چند گیرنده ارسال کنید و به این وسیله در گفت‌وگوها مشارکت داشته باشید.

البته قبلا هم در واتس‌اپ امکان ارسال مجدد پیام‌ها وجود داشت اما در هر زمان فقط می‌توانستید یک نفر یا گروه را برای دریافت پیام‌تان انتخاب کنید. حالا در نسخه‌ی بتایی که توسعه‌دهنده‌های واتس‌اپ ارایه داده‌اند،‌ قابلیت به‌اشتراک‌گذاری پیام‌ها و محتواها در چندین چت وجود خواهد داشت.

whatsapp_beta-640x561

در نسخه‌ی جدید این برنامه همچنین چت‌های شما به دو گروه «آخرین چت‌ها» و «چت‌های پردامنه» تقسیم می‌شوند. دسته‌ی اول مشابه چیزی است که در حال حاضر در نمایش چت‌ها وجود دارد؛ یعنی در صفحه‌ی اصلی فهرست آخرین مکالمات خود را می‌بینید. اما دسته‌ی دوم شامل فهرستی از افراد و گروه‌هایی است که شما بیشترین مکالمات را با آن‌ها داشته‌اید. این فهرست‌ زحمت شما را در جست‌وجو میان چت‌ها برای پیدا کردن دوستان نزدیک‌تان کم می‌کند.

همان‌طور که گفتیم به‌روزرسانی واتس‌اپ فعلا در نسخه‌ی بتا ارایه شده و معلوم نیست چه زمانی برای عموم کاربران عرضه می‌شود. به‌هرحال به نظر نمی‌رسد که این زمان خیلی دور باشد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *