ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

آيا دوربین جلوی آیفون ۷ مجهز به فلش است؟

برای چشم‌انتظاران آیفون ۷ خبر جدید این است‌که یکی از ‌کارخانه‌های سازنده‌ی قطعات آیفون، تعدادی نمودار مربوط به اجزای این گوشی را منتشر کرده است. در این نمودارها قطعات آیفون جدید و محل قرارگیری آن‌ها مشخص شده‌ است. می‌توانید این نمودارها را در ادامه ببینید.

از میان قطعاتی که در نمودارها به آن‌ها اشاره شده، عبارت «لنز درخشان و LED» را می‌بینیم. دقیقا نمی‌دانیم منظور از «لنز درخشان» چیست اما این عبارت، هم درمورد دوربین پشت و هم دوربین جلو به کار رفته است. به‌این ترتیب کاربرد LED در دوربین جلو جالب به نظر می‌رسد. آیا این یعنی دوربین جلوی آیفون ۷ مجهز به فلش LED خواهد بود؟

                  gsmarena_002-2 gsmarena_003-3 gsmarena_004-3 gsmarena_005-1

آن‌طور که در این‌جا می‌بینیم هیچ نشانه‌ای از وجود فلش LED در قسمت جلوی گوشی وجود ندارد. به‌هرحال بعید است که کاربرد کلمه‌ی LED اشاره به نوع نمایشگر گوشی داشته باشد (که درست مثل آيفون ۶s قرار است از نوع LED باشد).

gsmarena_006-e1471088130796

همان‌طور که در این نمودارها مشاهده می‌کنید (و البته از قبل توسط اخبار و شایعات در جریان آن هستید) طراحی کلی آیفون ۷ شباهت بسیار زیادی به آیفون ۶s و نسل قبل از آن یعنی آیفون ۶ دارد. تفاوت‌ها تنها محدود به خط آنتن است که کمی جابه‌جایی در آن صورت گرفته. همچنین جک هدفون را در این نمودارها نمی‌بینیم که مطابق اخبار قبلی قرار است از آيفون جدید حذف شود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *