ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

اندروید ۷ نوقا تا دو سه ماه دیگر به گلکسی نوت ۷ می‌رسد.

شرکت سامسونگ از گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ رونمایی کرده و هر روز به عرضه عمومی گوشی هم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. گوشی هوشمندی که تا به امروز از نظر پیش فروش رکوردشکن بوده و به نظر می‌آید در آینده هم فروش خوبی داشته باشد. این پرچم‌دار شرکت سامسونگ از اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو استفاده می‌کند گرچه برخی شایعات که پیش از معرفی گوشی سرزبان‌ها افتاده بود احتمال استفاده از اندروید ۷ نوقا را هم مطرح می‌کردند. حال با معرفی گوشی با اندروید مارشمالو خبرها حاکی از آن هستند که گلکسی نوت ۷ در دو تا سه ماه آینده قابل بروزرسانی به اندروید ۷٫۰ نوقا خواهد بود. این خبر را رییس بخش موبایل شرکت سامسونگ اعلام کرده است.

این خبر به معنی این است که کاربران گلکسی نوت ۷ در فصل پاییز می‌توانند طعم استفاده از اندروید نوقا را بچشند. شرکت سامسونگ اعلام کرده در اختیار قرار دادن به‌روزترین اطلاعات با سیستم عامل جدید قطعا برای سامسونگ اهمیت دارد اما آنچه از این هم مهم‌تر است ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه و بی‌عیب و نقص است به همین دلیل سامسونگ همه تلاشش را می‌کند که در طول دوره آزمایش اندروید جدید و آزمون‌های نسخه بتا بررسی‌های لازم را روی این نسخه جدید سیستم عامل اندروید به عمل آورد.

بد نیست این نکته هم مطرح شود که شرکت ال‌جی تایید کرده گوشی جدیدش ال‌جی V20 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با اندروید ۷ نوقا به بازار عرضه می‌شود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *