ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

انتشار نسخه آزمایشی اندروید نوقا برای گوشی‌های Sony Xperia X Performance.

شرکت سونی در روزهای گذشته یک برنامه اکسپریا بتا منتشر کرده که به‌واسطه آن صاحبان گوشی اکسپریا X Performance می‌توانند یک نسخه از اندروید ۷ نوقا را که در مرحله پیش از انتشار عمومی قرار دارد روی گوشی‌هایشان آزمایش کنند.

به این دلیل که نسخه مورد بحث یک نسخه بتا است نمی‌توانید خیلی روی کارکرد قدرتمند آن حساب کنید. همینطور قابلیت‌های پیشرفته این اندروید جدید هم در این نسخه که هنوز کامل نیست چندان قابل استفاده نیستند. شرکت سونی اعلام کرده این برنامه علاوه بر امکان تجربه نسخه آزمایشی اندروید نوقا برای کاربران اکسپریا X Performance، یک کانال ارتباطی هم میان کاربران و توسعه‌دهندگان این نسخه از اندروید ایجاد می‌کند. در واقع از طریق این کانال کاربران این نسخه آزمایشی مشکلات و معایب این نسخه را به گوش توسعه‌دهندگان می‌رسانند تا تیم سونی بتواند نسخه تجاری و نهایی اندروید نوقا روی گوشی‌هایش را با کیفیت‌تر از قبل ارائه کند.

ظاهرا در حال حاضر این نسخه بتا صرفا برای گوشی‌های اکسپریا X Performance قابل استفاده است؛ گوشی‌ای که از نظر مشخصات قوی‌ترین گوشی هوشمند فعلی شرکت سونی است. این را هم اضافه کنیم که امکان استفاده از این نسخه در ایالات متحده آمریکا هنوز به وجود نیامده بنابراین اگر اکسپریا X Performance داشته باشید و ساکن آمریکا هم باشید در حال حاضر نمی‌توانید از این نسخه آزمایشی استفاده کنید.

کاربران در کشورهای فنلاند، دانمارک، سوئد، لیتوانی، استونی، لتونی، ایسلند، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و هلند می‌توانند از این نسخه بهره ببرند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *