ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

افزایش پیش‌بینی‌نشده‌ی تقاضا، عرضه‌ی نوت ۷ را عقب می‌اندازد.

همان‌طور که از قبل هم در این‌باره شنیده بودیم، افزایش تقاضا برای گلکسی نوت ۷ باعث شده عرضه‌ی این گوشی در بعضی مناطق با تاخیر مواجه شود. این‌که سامسونگ در پیش‌سفارش محصول جدیدش درواقع موفق به ثبت یک رکورد شده، در عین حال که برای این شرکت خبر خوبی است، برای طرفداران سامسونگ می‌تواند ناخوشایند باشد؛ چون به این ترتیب سامسونگ مجبور است با به تاخیر انداختن عرضه‌ی نوت ۷ در چندین کشور، رسیدگی به سفارش‌ها را مدیریت کند.

اگر به‌زودی بشنویم طرفداران سامسونگ در کشورهای دیگر هم نوت ۷ را دیرتر از زمان موعود در بازار می‌بینند، چندان تعجب نخواهیم کرد.

واحد هلند سامسونگ موبایل، به‌طور رسمی تایید کرده عرضه‌ی نوت ۷ به‌خاطر «افزایش پیش‌بینی‌نشده‌ی تقاضا» برای این گوشی از ۱۲ شهریور به ۱۹ شهریور موکول شده است. نوت ۷ همچنین قرار بود ۱۲ شهریور وارد بازارهای روسیه و اوکراین شود اما ظاهرا زمان عرضه در این کشورها هم به ۲۶ شهریور و ۹ مهر تغییر کرده است. درمورد مالزی هم که این تاخیر حتی زودتر اعلام شده بود. قرار بود توزیع رسمی گوشی‌های این شرکت در تاریخ ۲۹ مردادماه آغاز شود اما براساس نامه‌ای که به رسانه‌های مالزی ارسال شده بود، تاریخ عرضه در این کشور به ماه بعدی میلادی موکول شد.

با این حساب اگر به‌زودی بشنویم طرفداران سامسونگ در کشورهای دیگر هم نوت ۷ را دیرتر از زمان موعود در بازار می‌بینند، چندان تعجب نخواهیم کرد. هنوز خبری مبنی بر تاثیر افزایش تقاضا روی ارسال پیش‌سفارش‌ها در تاریخ معین نداریم و نمی‌دانیم آیا کسانی که این سفارش‌های «پیش‌بینی‌نشده» را ثبت کرده‌اند، طبق قرار تا هفته‌ی آینده گوشی‌شان را در دست می‌گیرند یا خیر.

همچنین هنوز نمی‌دانیم این تاخیرها به بازار ایران هم سرایت می‌کند یا خیر. نظر شما چیست؟ آيا اگر نوت ۷ را تا اواسط شهریور در بازار ایران نبینید، دلخور می‌شوید؟

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *