ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

چین تایید کرد: Moto X مدل ۲۰۱۶ در دست ساخت است.

اگر اخبار روز مربوط به تلفن‌های همراه هوشمند را مطالعه می‌کنید، حتما خبر دارید که با سرمایه‌گزاری لنوو، مجموعه‌ی موتورولا جان دوباره گرفته و سعی دارد هر سال با معرفی گوشی‌های جدیدی که قابلیت رقابتی دارند، سهم خودش از بازار گوشی‌های تلفن‌همراه را دوباره پس بگیرد.

همین چند هفته پیش بود که موتورولا از مجموعه‌ای از گوشی‌های جدیدش رونمایی کرد. اما حالا خبر رسیده که همان‌طور که پیش‌تر درخبرها آمده بود، سری X موتورولا از بین نرفته است و این شرکت قصد دارد در همین سال ۲۰۱۶ میلادی، مدل جدیدی از این گوشی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بدهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اخیرا یک تلفن‌همراه هوشمند با نام XT1662 از مرکز گواهی‌های اجباری کشور چین، برای کالاهای وارداتی، تاییدنامه گرفته. این مدل چند ماه پیش، دقیقا با همین نام آزمون‌های GFX Bench را پشت‌سر گذاشته است. همه‌ی این‌ها باعث شده تا احتمال عرضه‌ی مدل جدیدی از سری گوشی‌های X موتورولا در همین سال ۲۰۱۶ میلادی، بیش از هر زمان دیگری قوت بگیرد.

Moto_X

بر اساس اطلاعات درج شده در سند تاییدیه‌ی دولت چین، این گوشی به یک صفحه‌ی نمایش ۴٫۶ اینچی با روزلوشن Full HD مجهز خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و برای سلفی می‌توان از دوربین ۸ مگاپیکسلی آن که می‌تواند تصاویر Full HD ثبت کند، استفاده کرد. البته شاید برای‌تان دل‌سردکننده باشد اگر بدانید برای ساخت این گوشی از چیپ‌ست مدیاتک Helio P10 استفاده خواهد شد و حافظه‌ی رم ان هم ۳ گیگابایتی خواهد بود.

البته بر اساس شایعات مختلفی که در خبرگزاری‌های مرتبط با بازار تلفن‌های همراه هوشمند دست به دست می‌شود، امسال یک Moto X دیگر هم در کار خواهد بود. اما این گوشی صفحه‌ نمایش ۵٫۵ اینچی با روزولوشن QHD خواهد داشت و برای آن ساخت آن از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده هر دو گوشی مشابه مدل Moto Z بدنه‌ای باریک خواهند داشت. باید منتظر انتشار اطلاعات بیش‌تر در خصوص این دو گوشی بمانیم.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *