ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سامسونگ عرضه‌ی مدلی از نوت۷ با ۶ گیگابایت رم را تایید کرد.

حتما خبر دارید که در روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته، سامسونگ در جریان مراسمی پرسروصدا، رسما از جدیدترین پرچم‌دارش با نام «گلکسی نوت۷» رونمایی کرد. نوت۷ در جریان برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ی سامسونگ با هدف عرضه‌ی دو پرچم‌دار در هر سال رونمایی شد، تا در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی، سهم این شرکت بزرگ کره‌ای، از بازار تلفن‌های همراه هوشمند، حفظ بشود.

از زمان رونمایی رسمی از این فبلت قدرتمند، حرف و حدیث درباره‌ی آن بسیار است. اما یکی از پرحاشیه‌ترین بحث‌هایی که در خصوص نوت۷ شکل گرفته، مربوط به حافظه‌ی RAM آن می‌شود. از روز اول، تایید شد که نوت ۷ با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرد. هم‌چنین بر اساس اطلاعات تایید شده توسط خود سامسونگ، نوت۷ قرار است در بدو ورودش به بازارهای جهانی، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی داشته باشد. اما با این وجود، منابع مختلفی به دفعات تایید کرده بودند که این پرچمدار جدید یک مدل قدرتمندتر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم خواهد داشت.

این موضوع بارها توسط مدیران سامسونگ رد شد و آن‌ها تاکید کردند که خبری از مدلی با ۶ گیگابایت رم نخواهد بود. حتی «زهیر کمال»، مدیر آموزش منطقه‌ای سامسونگ که برای مصاحبه‌ای اختصاصی در دفتر دیجی‌ کالا حاضر شده بود هم این موضوع را رد کرد. اما روز گذشته، «کوه دونگ-جین»، مدیرعامل سامسونگ موبایل، به این حرف و حدیث‌ها پایان داد و شخصا از ابعاد مختلف این ماجرا پرده برداشت.

Samsung_Galaxy_Note_7_Preview_02

روز گذشته مدیرعامل سامسونگ موبایل رسما تایید کرد که نسخه‌ی متفاوتی از گلکسی نوت۷ هم در کار خواهد بود. با همان ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که پیش‌تر بارها در خصوص‌اش سخن گفته شده بود. البته بر اساس اطلاعات منتشر شده، قرار است این نسخه تنها در کشور چین عرضه بشود و نه جای دیگری. دونگ-جین دیروز تاکید کرد سامسونگ محصولات‌اش را به توجه به نیازهای منطقه‌ای طراحی و عرضه می‌کند و کاملا متوجه است که چنین تصمیمی حتی می‌تواند کاربران کشور خودش یعنی کره جنوبی را هم ناراضی کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که برنامه‌ی عرضه و پیش‌فروش گوشی‌های نوت۷ در بسیاری از کشورها با تاخیر مواجه شده است. در تعدادی از کشورها برنامه به‌خاطر تقاضای بالای مشتریان به تعویق افتاده و تعداد دیگری از کشورها هم می‌خواهند از نتیجه‌ی ورود نوت۷ به بازار و عملکردش اطمینان حاصل کنند. هرچه هست این تاخیرهای پیش آمده کم‌ترین دخالتی به رونمایی از مدل جدید با ۶ گیگابایت رم ندارند. باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه‌ی جهانی این مدل قدرتمند‌تر که قرار است به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز بشود، در سایر مناطق جهان دارد یا خیر.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *