ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

تصاویر جدید و واضح از آیفون۷ منتشر شد

چیزی در حدود یک ماه تا معرفی جدیدترین مدل از سری گوشی‌های آیفون باقی مانده و تب و تاب صنعت طراحی و تولید تلفن‌های همراه هوشمند به بالاترین میزان خودش رسیده است. بخواهیم یا نه تا یک ماه آینده همه درباره‌ی آیفون‌های جدید و قابلیت‌های‌شان حرف می‌زنند. این‌که طراحی آیفون‌های جدید چگونه خواهد بود و در مواجه با رقبای قدرتمندی مثل سامسونگ، ال‌جی، سونی و هوآوی چه چیزی برای عرضه دارند.

در این بین نقش تصاویری که گاه و بی‌گاه از آیفون‌های جدید منتشر می‌شود، از بقیه پررنگ‌تر است. این تصاویر که انتشارشان از چند ماه قبل آغاز شده در ابتدا مدل‌های دست‌سازی بودند که به هیچ وجه نمیشد به آن‌ها اعتماد کرد. اما حالا که هرچه بیش‌تر به تاریخ رونمایی و طبیعتا عرضه‌ی گوشی جدید اپل نزدیک‌تر می‌شویم، تصاویر این محصول هم واقعی‌تر می‌شوند؛ جوری که نمی‌توان با اطمینان گفت تصاویری که به بیرون درز می‌کنند مدل‌هایی دست‌ساز برای دامن زدن به جو حاکم بر رسانه هستند یا واقعا آیفون‌هایی هستند که در اواسط ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد.

دیروز هم چند تصویر جدید از آیفون۷ منتشر شده است. همان‌طور که احتمالا با خبر هستید تا پیش از این تصور می‌شد که قرار است آیفون‌های جدید در سه مدل مختلف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرند. اما گویا اپل در لحظات آخر تصمیم‌اش را تغییر داده و تصمیم گرفته آیفون‌های مدل سال ۲۰۱۶ خودش را در دو مدل روانه‌ی بازار کند. یکی مدل استاندارد ۴٫۷ ایچی و دیگری آیفون ۵٫۵ ایچی که احتمالا با نام‌های Pro یا Plus شناخته خواهد شد.

در تصاویر جدیدی که منتشر شده، این موضوع تلویحا تایید شده است. چون تنها دو مدل گوشی به‌چشم می‌خورد: مدل ۴٫۷ اینچی و مدل بزرگ‌تر ۵٫۵ اینچی. البته مدل بزرگ‌تر همان‌طور که پیش‌تر بارها شاهدش بودیم، به دوربین دوتایی مجهز شده تا احتمال استفاده‌ی اپل از این دوربین‌ها در آیفون‌های مدل سال ۲۰۱۶اش بیش از هر زمان دیگری قوت بگیرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از آیفون‌های جدید را ببینید: برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

Apple_iPhone_1 Apple_iPhone_2 Apple_iPhone_3 Apple_iPhone_4 Apple_iPhone_5 Apple_iPhone_6

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *