ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

ریسه‌های هوشمندی که خانه‌ شما را زیباتر می‌کنند

راه‌های زیادی وجود دارد که به واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید خانه‌ی خودتان را زیبا کنید. تغییر مبلمان یا خرید وسیله‌های جدید باعث می‌شود که خانه‌ای زیبا داشته باشید؛ اما مدل نورپردازی نه تنها می‌تواند زیبایی خانه‌ی شما را چندین برابر کند، بلکه تاثیر زیادی روی روحیه‌ی خودتان و افرادی که وارد خانه می‌شوند، می‌گذارد.

برای تغییر روشنایی خانه هم می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. استفاده از لامپ‌ها، آباژورها و وسیله‌های روشنایی مختلف در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کنند؛ اما اکثر این وسیله‌ها مکان خاصی را به خودشان اختصاص می‌دهند و تنها بخش کمی از خانه را روشن می‌کنند. اینجاست که می‌توانید از ریسه‌های مختلف استفاده کنید. ریسه‌ها مانند یک نوار به هر جایی متصل می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را در هر جایی که فکر می‌کنید، قرار دهید. می‌توانید آن‌ها را زیر کابینت بچسبانید یا در مکان‌‌هایی قرار دهید که فکر می‌کنید بازتاب نور از آن‌ها زیباتر است.

در این میان شرکت Yeelight یکسری ریسه‌‌های هوشمند تولید کرده که قطعا شما را شگفت‌زده می‌کنند. این ریسه‌ها مانند چسب به مکان‌های مختلف متصل می‌شوند و فضای بسیار کمی را به خودشان اختصاص می‌دهند؛ اما ویژگی اصلی این ریسه‌ها هوشمند بودن‌شان است. این ریسه‌ها مانند هر وسیله‌ی هوشمند دیگری به بلوتوث مجهز شده‌اند و اپلیکیشن مخصوص خودشان را برای پلتفرم‌های iOS و اندروید دارند.

زمانی که این ریسه‌ها را درخانه‌ی خودتان قرار دادید و اپلیکیشن آن را روی گوشی خودتان نصب کردید، می‌توانید با استفاده از بلوثوت آنها را کنترل کنید. می‌توانید برای مهمانی و مراسم مختلف نوع نورافشانی این ریسه‌ها را تغییر دهید و شرایط خانه را به شکلی دربیاورید که دوست دارید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *