ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گوشی‌های جدید سامسونگ از TENAA مجوز گرفتند.

گوشی‌های گلکسی On5 2016 و گلکسی On7 2016 تاییدیه‌ی آژانس TENAA را گرفتند. گلکسی On5 2016 نمایشگری ۵ اینچی دارد که از دقت تصویر ۱۲۸۰ × ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و تراشه‌اش اسنپ‌دراگون ۶۱۷ است؛ این تراشه‌ پردازنده‌ی مرکزی هشت‌‌هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 را در خود جای داده است. رم این گوشی ۳ گیگابایتی و حافظه‌داخلی‌اش ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. همچنین مجهز به حسگر اثر انگشتی است که در دکمه‌ی Home تعبیه شده است.

هردو گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه Home هستند.

درمورد دوربین‌های On5 2016 گفته شده دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی با باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری‌اش شارژ می‌شود و نسخه‌ی ۶.۰۱ اندروید را به‌صورت پیش‌نصب روی خود دارد و در چهار رنگ طلایی، طلایی مایل به صورتی، مشکی و طلایی متالیک عرضه می‌شود. ضخامت On5 2016 معادل ۸.۱ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۴۲ گرم است.

On7 2016 اما نمایشگر بزرگ‌تر و ۵.۵ اینچی دارد که این نمایشگر دقت تصویر ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل دارد. تراشه‌ی این گوشی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ است با یک پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و یک پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506. این گوشی با رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این، On7 2016 از کارت حافظه‌‌های دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند و مثل On5 2016 دارای حسگر اثر انگشت در دکمه‌ی Home است.

دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است. On5 2016 با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود و اندروید ۶.۰.۱ را به‌صورت پیش‌نصب روی خود دارد. این گوشی تنها در رنگ طلایی عرضه می‌شود و ضخامت بدنه‌ی آن ۸ میلی‌متر و وزنش ۱۶۶.۷ گرم است.

در زیر عکس‌های TENAA را از این دو گوشی می‌بینید.

Desktop 21-05-1395 01-32-33 ب.ظ-210

 

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *