ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

شایعه: آیفون ۷ در تاریخ ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد.

براساس شایعات منتشر شده، اپل قصد دارد آیفون جدید را در تاریخ ۱۷شهریور ماه معرفی کند. سایت Bloomberg ادعا کرده که اپل در کنار معرفی آیفون ۷ از مدل تازه‌ی مک‌بوک پرو هم رونمایی می‌کند.

تا این لحظه شایعات مختلفی درباره‌ی آیفون ۷ و مک‌بوک پروهای جدید منتشر شده است. مک‌بوک پروهای جدید دارای تاچ‌پد‌های متفاوتی هستند. آیفون ۷ هم که ویژگی‌های جالب توجه زیادی دارد. در حالی که فکر می‌کردیم سه مدل آیفون جدید راهی بازار می‌شوند، دیروز مشخص شد که روند تولید مدل پرو آن در لحظه‌های پایانی متوقف شده است.

آیفون ۷ جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و به‌جای آن بلندگوی دوم قرار گرفته است. همچنین مدل پلاس آن هم دوربین دوتایی خواهد شد.

شرکت اپل در سال‌های گذشته آیفون‌های جدید خودش را در روزهای ۹ و ۱۰ سپتامبر (۱۸ و ۱۹ شهریور) معرفی می‌کرد. تاریخ امسال هم چندان فاصله‌ای با سال‌های گذشته ندارد و تقریبا در همان زمان شاهد معرفی محصولات جدید هستیم.

البته در چند روز گذشته شایعات می‌گفتند که در کنفرانس امسال نسل جدید اپل واچ هم معرفی خواهد شد. تنها چند هفته تا معرفی محصولات جدید اپل فاصله داریم و امیدواریم که این محصولات هیجان‌انگیزتر از چیزی باشند که تا این لحظه درباره‌ی آن‌ها می‌دانیم.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *