ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سامسونگ در رابط کاربری گوشی‌های خودش تغییر ایجاد کرد

چند سالی می‌شود که سامسونگ تغییری در رابط کاربری گوشی‌های خودش به وجود آورده که به واسطه‌ی آن کاربران تنها یک‌بار می‌توانند برنامه‌ی پیش‌فرض برای اجرای یک فایل را انتخاب کنند. در سیستم عامل اندروید این ویژگی وجود دارد که در زمان اجرای فایل‌ها برای اولین بار نوع برنامه‌ای که فایل را باز می‌کند را انتخاب کنید.

در اکثر گوشی‌های اندرویدی به کاربران اجازه داده می‌شود تا یک برنامه را به عنوان پیش فرض انتخاب کنند یا تنها یک‌بار از آن استفاده کنند تا در دفعات بعدی بازهم پرسیده شود که می‌خواهید با چه نرم‌افزاری فایل خودتان را اجرا کنید؛ اما سامسونگ از زمان معرفی گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج تصمیم گرفت که این ویژگی را تغییر دهد. در این گوشی‌ها زمانی که برنامه‌ی دلخواه را انتخاب می‌کردید، آن نرم‌افزار به عنوان پیش فرض انتخاب می‌شد.

این کار برای کاربران حرفه‌ای مفید بود؛ اما برای افرادی که نمی‌خواستند یک برنامه‌ را به عنوان پیش فرض استفاده کنند، دردسر ساز شده بود. آن‌ها مجبور بودند دوباره به تنظیمات گوشی بروند و برنامه‌‌های پیش فرض را تغییر دهند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ تغییر دیگری را در این قسمت به وجود آورده و کاری کرده که کاربران راحت‌تر بتوانند برنامه‌های پیش فرض را تغییر دهند. کاربران با مراجعه به قسمت Setting و رفتن به Applications و انتخاب Default Applications می‌توانند فایل‌های خودشان را به حالت پیش فرض دربیاورند تا بتوانند از ابتدا نوع استفاده از فایل‌ها را انتخاب کنند. با این روش کاربران با اجرای فایل خودشان می‌توانند برنامه‌ی پیش فرض را انتخاب کنند یا تنها برای یک‌بار از اپلیکیشن دلخواه خودشان استفاده کنند. این ویژگی کم‌کم به تمام گوشی‌های سامسونگ اضافه خواهد شد.

Samsung-Galaxy-default-app-selector-1-169x300 Samsung-Galaxy-default-app-selector-2-169x300 Samsung-Galaxy-default-app-selector-3-169x300 Samsung-Galaxy-default-app-selector-4-169x300

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *