ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

تصاویر رندر شده گوشی ال‌جی V20 را ببینید.

شرکت ال‌جی تایید کرده که گوشی V20 را در روز ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) معرفی خواهد کرد. حال تصاویر رندرشده‌ای از این گوشی هم منتشر شده است.

براساس این تصاویر ظاهرا با گوشی‌ای طرفیم که بدنه فلزی دارد. مانند مدل پیشین یعنی V10 این گوشی هم یک صفحه‌نمایش اصلی بزرگ دارد و یک صفحه‌نمایش کوچکتر در بخش بالایی آن. اما ظاهرا ال‌جی در ساخت این مدل از دوربین‌های دوتایی جلویی که در مدل قبلی وجود داشت استفاده نکرده است. به جای استفاده از دوربین جلویی دوتایی شاهد وجود دوربین دوتایی عقبی به همراه فلش دوتایی و فوکوس خودکار لیزری در این گوشی هستیم. احتمالا این قابلیت‌ها این گوشی را رقابت‌پذیرتر از قبل می‌کنند.

در پشت گوشی ال‌جی V20 یک حسگر اثرانگشت وجود دارد، حسگری شبیه به گوشی ال‌جی G5. ظاهرا این مدل جدید ابعاد ۱۵۹٫۵ در ۷۸٫۱ در ۷٫۷ میلی‌متری دارد. گرچه برجستگی دوربین پشتی نسبت به قبل بیشتر شده اما از نظر ابعاد گوشی به ال‌جی V10 با ابعاد ۱۵۹٫۶ در ۷۹٫۳ در ۸٫۶ میلی‌متر نزدیک است.

شایعات می‌گویند احتمال دارد در این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده شود و احتمالا یک RAM 4 گیگابایتی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند جدید شرکت ال‌جی است.

ال‌جی اعلام کرده مدل V20 اولین گوشی در جهان خواهد بود که از اندروید نوقا استفاده می‌کند. این موضوع از این نظر جالب است که شرکت گوگل هم به زودی دو نکسوس جدید به بازار عرضه می‌کند و عموما گوگل خود در گوشی‌های نکسوس از آخرین نسخه‌های اندروید رونمایی می‌کرد. اما ظاهرا این بار ماجرا به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

گوشی ال‌جی V20 در ایالات متحده آمریکا پیش از پایان ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و احتمالا اغلب اپراتورهای مخابراتی این گوش را به فروش برسانند. این گوشی در کانادا و بسیاری از کشورهای دیگر جهان هم عرضه خواهد شد که به محض مشخص شدن جزییات عرضه آن اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در ادامه می‌توانید مجموعه تصاویر رندر شده این گوشی را هم بررسی کنید:

LG-V20-leaked-renders-610x380

 

LG-V20-leaked-renders-6-610x380

 

LG-V20-leaked-renders-5-610x380

 

LG-V20-leaked-renders-4-610x380

 

LG-V20-leaked-renders-3-610x380

 

LG-V20-leaked-renders-2-610x380

 

LG-V20-leaked-renders-1-610x380

 

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *