ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

این تفنگ واقعیت مجازی حس یک سلاح واقعی را به گیمرها منتقل می‌کند.

دو سال پیش بود که اولین نمونه‌ها از یک سلاح واقعیت مجازی ساخته شد که البته در آموزش‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفت و قرار نبود به شکل تجاری راهی بازار شود. حالا شرکت سازنده‌ی این سلاح نمونه‌ای جدید برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته که می‌تواند حس استفاده از یک سلاح واقعی را پیش روی کاربران قرار دهد.

سلاح Infinity V1 سه حالت مختلف برای تیراندازی دارد. حالت تک‌ تیر، حالت رگبار و حالت خودکار که در شرایط مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از این سلاح می‌توانید در بازی‌های اول-شخص استفاده کنید. البته دمویی با نام Road to VR هم برای این سلاح ساخته شده تا بتوان آن‌را بازی کرد و با قابلیت‌های Infinity 1 آشنا شد.

سازندگان می‌گویند که هنوز دموی این سلاح راه زیادی تا کامل شدن دارد و چند نوع سیستم تشخیص حرکت به آن اضافه خواهد شد. این دمو هم‌اکنون از سیستم‌های حرکتی PhaseSpace و Sixense STEM پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص شده که این سلاح به شکلی ساخته شده که بتوان به وسیله‌ی آن با هدست‌‌های واقعیت مجازی PS VR، Oculus Rift و HTC Vive بازی کرد.

در حالی که این سلاح هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد، شرکت سازنده گفته که کیت توسعه‌ی آن را تا اواخر امسال در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد. البته گفته شده که مدل نهایی این هدست هم چند ماه دیگر عرضه می‌شود.

Striker-Infinity-V1-2

 

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *