ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گلکسی نوت ۷ در کره‌جنوبی رکوردشکن شد؛ بیش از ۲۰۰ هزار سفارش در دو روز

براساس جدیدترین گزارش‌ها گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ که امکان پیش‌خرید آن پس از معرفی‌اش در روزهای گذشته فراهم شده بیشترین میزان پیش‌خرید را در کشور کره جنوبی در میان گوشی‌های سری گلکسی داشته است. این گوشی بیش از ۲۰۰ هزار سفارش پیش‌خرید را ظرف صرفا دو روز دریافت کرده. این رقم چیزی حدود دوبرابر میزان پیش‌خریدی است که گوشی گلکسی S7 در مدت زمان مشابه داشت.

البت باید به این نکته هم اشاره کرد که گوشی گلکسی نوت ۷ در کره جنوبی با شدتی تمام عیار تبلیغ می‌شود. شرکت همراه این گوشی یک Gear Fit 2 که قیمتی معادل ۱۷۷ دلار دارد را به شکل مجانی عرضه می‌کند، برای تعمیر صفحه‌نمایش نوت ۷ در صورت هر نوع مشکل ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته و یک کارت هدیه هم به مشتریان می‌دهد که از طریق آن می‌توانند از محصولات سامسونگ به شکل مجانی خرید کنند.

قیمت این گوشی که قرار است در روز جمعه ۲۹ مرداد به صورت جهانی عرضه شود در کشور کره جنوبی معادل ۸۹۵ دلار است. با وجود قیمت نسبتا بالای این گوشی اما ظاهرا تبلیغات شرکت سامسونگ و مشوق‌های خریدی که برای این گوشی در نظر گرفته در کنار تصور مشتریان از کیفیت و قابلیت‌های گلکسی نوت ۷ باعث پیش‌خرید بالای آن در کشور کره‌ جنوبی شده است.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *