ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

جدیدترین منابع درباره مک‌بوک پروی جدید اپل چه می‌گویند؟

در این مدت درباره مک‌بوک پروی جدیدی که شرکت اپل قرار است در ماه‌های آینده وارد بازار کند گزارش‌های بعضا متناقضی منتشر شده است و می‌دانید که این خاصیت شایعات بی‌پایان درباره محصولات جدید تکنولوژیک است.

در ابتدا شایعات حاکی از آن بودند که این مک‌بوک پرو یک حسگر اثر انگشت و کلید‌های فانکشن اولد لمسی (ردیف کلیدهای بالای کیبورد مثل F1 تا F12)  دارد. اما اخیرا گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد هر دوی این ویژگی‌های عنوان شده در این محصول وجود ندارند. حال این ماجرا ادامه پیدا کرده و در آخرین خبر که ادعا هم می‌شود از منابعی معتبر بیرون آمده گفته شده که این ویژگی‌ها به احتمال بسیار زیاد واقعا در محصول جدید شرکت اپل وجود دارد.

یکی از سایت‌های حوزه تکنولوژی ادعا کرده از منابع معتبری مطلع شده مک‌بوک پرو جدید، حسگر اثرانگشت و کلیدهای فانکشن اولد لمسی خواهد داشت. به این ترتیب مک‌بوک پروی جدید اولین نوت‌بوک اپل خواهد بود که از این قابلیت‌ها برخوردار است. گفته شده حسگر اثرانگشت در دکمه پاور دستگاه قرار دارد. به این شکل با تماسی که برای روشن کردن دستگاه برقرار می‌کنید اثرانگشت‌تان هم چک می‌شود. این نوت‌بوک شامل درگاه USB Type-C با پشتیبانی از Thunderbolt 3 است.

براساس شایعات قبلی مک‌بوک پروی جدید از پردازشگرهای اینتل بهره می‌برد و در فصل چهارم سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت اپل هنوز هیچ یک از مطالب مورد بحث را تایید نکرده.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *