ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

بازی‌های Xbox Scorpio از هم اکنون دردست ساخت هستند

شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال مدل جدید ایکس‌باکس‌ وان با نام Project Scorpio یا همان «ایکس‌باکس اسکورپیو» (Xbox Scorpio) را معرفی کرد. کنسولی که بسیار قدرتمند است و می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت ۴K اجرا کند. این کنسول برای اجرای بازی‌‌‌های واقعیت مجازی هم گزینه مناسبی خواهد بود. به‌تازگی فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، در توییتر خودش به این موضوع اشاره کرد که از هم اکنون بازی‌های مختلفی برای ایکس‌باکس اسکورپیو در دست ساخت است.

مایکروسافت کار ساخت بازی برای کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو را آغاز کرد.

کنسول اسکورپیو در اواخر سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود و در E3 امسال هم مشخص شد که بسیاری از استودیوهای بازی‌سازی در حال ساخت عنوان‌هایی هستند که می‌توانند از تمام پتانسیل این کنسول استفاده کنند. البته ایکس‌باکس اسکورپیو بازی انحصاری مخصوص خودش را ندارد و تمام بازی‌هایی که برای این کنسول عرضه می‌شوند، روی تمام مدل‌های ایکس‌باکس وان هم قابل بازی هستند. البته این بازی‌ها روی اسکورپیو با کیفیت ۴K اجرا خواهند شد.

فیل اسپنسر هم گفته که هم اکنون مراحل ساخت بازی و توسعه‌ی سخت افزاری این کنسول جدید آغاز شده و در حالی که جزییات آن مشخص نیست، خوشحالیم که چنین اتفاقی رخ داده است.

مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت چند روز پیش هم گفته بود که عرضه‌ی ایکس‌باکس اسکورپیو به فروش Xbox One Slim صدمه‌ای وارد نمی‌کند و کنسول جدید در کنار مدل اسلیم سطح وسیعی از کاربران را پوشش می‌دهند. او همچنین گفته بود که مدل اسکورپیو برای افرادی مناسب است که تلویزیون ۴K دارند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *