ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

دکمه‌ی خانه‌ی آیفون ۷ هم سنسور حساس به‌فشار دارد

اپل آیفون بعدی را ماه آینده معرفی خواهد کرد. محصولی که از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی دارد، اما ویژگی‌های جدیدی در آن دیده می‌شود. شایعات می‌گویند که مدل پلاس آیفون ۷ دوربین دوتایی دارد و محل قرار گرفتن خط آنتن هم در آن تغییر کرده است. همچنین می‌دانیم که این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد. در جدید شایعه‌ی قرار گرفته در سایت Bloomberg گفته شده که دکمه‌ی خانه‌ی آیفون ۷ به سنسور حساس ‌به‌فشار مجهز شده است.

این دکمه‌ی جدید دیگر حس کلیک کردن را به کاربران منتقل نمی‌کند و با نگه داشتن انگشت روی آن تنها ویبره حس می‌کنید. این ویژگی به Trackpad قرار گرفته روی مک‌بوک شبیه شده است.

در ادامه‌ی اطلاعات قرار گرفته در سایت Bloomberg گفته شده اپل جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا را از روی این گوشی حذف کرده و به جای آن بلندگوی دوم قرار داده است. بلندگوی دوم باعث شده که کیفیت صدای خروجی دستگاه بیشتر شود.

iphone-email-bug-1970.jpg-2

این سایت به دوربین دوتایی این گوشی هم اشاره کرده است. هر دو دوربین آیفون ۷ پلاس کاملا رنگی عکاسی می‌کنند و این عکس‌‌ها را در قالب یک تصویر پیش روی کاربران قرار می‌دهند. این کار باعث می‌شود که عکس‌ها روشنایی بیشتری داشته باشند و جزییات بیشتری را نمایش دهند. عکس‌ها در نور کم هم روشنایی خوبی خواهند داشت. وجود دوربین دوتایی باعث می‌شود که بتوان روی محیط بهتر بزرگنمایی کرد.

انتظار می‌رود که آیفون ۷ در اواخر شهریور ماه معرفی شود. به احتمال زیاد در کنار این گوشی اپل واچ ۲ هم معرفی خواهد شد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *