ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

این گوشی احتمالا اکسپریا XR است.

زمان زیادی از معرفی گوشی‌های سری اکسپریا X سونی نمی‌گذرد و احتمالا به خاطر دارید که پس از آن هم این شرکت اکسپریا E5 را معرفی کرد. حالا خبر رسیده که ظاهرا سونی قصد دارد از ششمین گوشی خود در سال ۲۰۱۶ هم رونمایی کند.

اکسپریا XR احتمالا در نمایشگاه IFA در برلین معرفی می‌شود.

این گوشی که در ابتدا با نام Xperia F8331 شناخته شد،‌ احتمالا با ورود به بازار گوشی‌های هوشمند اکسپریا XR نامیده می‌شود. البته هنوز هیچ تایید رسمی‌ای برای نام این گوشی وجود ندارد اما در عوض تعدادی طرح سه‌بعدی از آن منتشر شده تا بتوانیم در اینجا نگاهی به گوشی آینده‌ی سونی داشته باشیم.

ابعاد اکسپریا XR در منابع مختلف ۸.۱ × ۷۱.۹ × ۱۴۶.۴ میلی‌متر گزارش شده که نشان می‌دهد این گوشی کمی از اکسپریا X و اکسپریا X Performance بزرگ‌تر بوده و همچنین به احتمال زیاد دارای نمایشگر ۵ اینچی (با دقت تصویر ۱۰۸۰p) است. فعلا اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی گوشی نداریم اما می‌توان درگاه USB نوع C را در قسمت پایین تصاویر ببینیم. همچنین فلش LED دوتایی را برای دوربین پشت این گوشی می‌توان تشخیص داد. درمورد دوربین‌های این گوشی شایعه‌ شده که هردو دوربین پشت و جلو قادر به ضیط ویدیوهای ۴K هستند؛ قابلیتی که هنوز توسط گوشی‌های هوشمند ارایه نشده‌ است.

با نگاهی به تصاویر، می‌بینیم که از نظر طراحی، اکسپریا XR با خانواده‌ی X فاصله گرفته و علاوه‌بر این‌که گوشه‌های تیزتری دارد، در قسمت پشت بدنه هم خلاف گوشی‌های دیگر این سری، قاب یک‌سره را نمی‌بینیم.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *