ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

اپل واچ ۲ احتمالا امسال می‌آید.

با اینکه تمام اطلاعات و مشخصات آیفون بعدی را در اختیار داریم، اما هیچ خبری درباره‌ی مدل بعدی اپل واچ نشنیده‌ایم. با توجه به اینکه از عرضه‌ی اپل واچ دو سالی است که می‌گذرد، این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد. با این حال، ظاهرا قرار است امسال شاهد عرضه‌ی مدل بعدی ساعت هوشمند اپل باشیم.

ممکن است اپل واچ جدید را مراسم رونمایی از آیفون‌های امسال ببینیم.

منابع مختلفی به «مینگ چی کو»، یکی از معروف‌ترین تحلیل‌گران اقتصادی، از برنامه‌های اپل برای ساعت هوشمند این شرکت گفته‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده، اپل واچ بعدی از نظر ظاهری شبیه به مدل فعلی خواهد بود، اما سخت‌افزارش پیشرفته شده است. یک گیرنده‌ی GPS، یک بارومتر، صفحه نمایشی باریک‌تر و پردازنده‌ی قوی‌تر، از قابلیت‌های سخت‌افزاری اپل واچ جدید خواهند بود. این قابلیت‌ها نیازمند باتری قوی‌تری خواهند بود و به همین دلیل، اپل نمی‌تواند اندازه‌ی دستگاه را کوچک کند.

انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ هم مدلی جدید از اپل واچ عرضه شود که خودش به صورت داخلی از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند. با این حال، اگر منتظر تغییر بزرگ و کلی اپل واچ هستید، طبق گفته‌ی مینگ چی کو، باید تا سال ۲۰۱۸ صبر کنید.

مراسم رونمایی از آیفون‌های امسال، احتمالا تا یکی دو ماه دیگر برگزار خواهند شد. ممکن است اپل واچ جدید را هم در این مراسم ببینیم.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *