ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

رندر رسمی گوشی Meizu M1E لو رفت.

در حالی که شرکت چینی میزو قصد دارد گوشی جدید خودش را بزودی معرفی کند، رندر رسمی آن لو رفت. شرکت میزو قصد دارد در تاریخ ۲۰ مرداد ماه گوشی Meizu M1E را رونمایی کند. این تلفن همراه هوشمند از نظر طراحی شباهت زیادی به محصولات قبلی این شرکت دارد.

Meizu-M1E-1

در کنار لو رفتن رندر این گوشی، مشخصات سخت افزاری آن هم به بیرون درز کرده است. در این اطلاعات گفته شده که این گوشی از تراشه‌ی مدیاتک MT 6755 استفاده می‌کند و یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر Full HD دارد. سه گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و با سیستم عامل Flyme OS 5.2.1 راهی بازار می‌شود که بر پایه‌ی اندروید ۵٫۱٫۱ ساخته شده است.

البته در گذشته تصاویری از مدل دیگری این گوشی منتشر شده بود. به همین دلیل بعید نیست که در تاریخ ۲۰ مرداد ماه شاهد معرفی دو گوشی جدید از طرف شرکت میزو باشیم. شایعات می‌گویند که مدل دوم Meizu E  نام دارد و از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ روی آن استفاده شده است. در ادامه می‌توانید تصایر لو رفته از آن را ببینید:

Meizu-M1E-7 Meizu-M1E-6 Meizu-M1E-5

Meizu-M1E-4 Meizu-M1E-3 Meizu-M1E-2

نمی‌توانیم به شایعات منتشر شده اعتماد کنیم و باید منتظر معرفی رسمی این گوشی‌ها باشیم. به احتمال زیاد تا چند روز آینده هم خبرهای بیشتری از این گوشی به بیرون درز می‌‌کند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *