ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گوشی‌هوشمند‌ سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو؛ واقعیت یا سراب؟

اگر بی‌صبرانه منتظر گوشی‌ معروف به سامسونگ گلکسی X هستید که گفته می‌شد در سال ۲۰۱۷ با صفحه‌نمایش تاشوی ۴K عرضه خواهد شد، باید خبر بدی بهتان بدهیم.

کو دونگ جین، رییس Samsung Mobile اعلام کرده که با در نظر گرفتن شرایط حال حاضر دنیای تکنولوژی ساخت گوشی‌ها با صفحه‌نمایش تاشو که برای استفاده مصرف‌کننده‌ نهایی آماده باشد ممکن نیست.

با این حال شرکت سامسونگ قصد قطعی برای عرضه گوشی‌های تاشو به بازار را دارد. اتفاقی که می‌تواند تاثیر بسیار قابل توجهی بر بازار جهانی موبایل داشته باشد. اما طبق آنچه رییس شرکت بخش موبایل شرکت سامسونگ اعلام کرده ساخت چنین گوشی‌‌های نوآورانه‌ای نیازمند تغییرات جدی در نرم‌افزار و تجربه کاربری است و به‌کارگیری چنین تکنولوژی‌هایی قطعا زمان‌بر خواهد بود.

کو دونگ جین که در حال صحبت درباره سامسونگ گلکسی نوت ۷ بود اعلام کرد که سامسونگ تلاش می‌کند گوشی‌ها با صفحه‌نمایش بزرگ به عنوان گوشی‌های جریان اصلی بازار باقی بمانند. او اعلام کرد البته در این زمینه لازم نیست آنقدرها هم تلاش شود چون همین حالا هم مشتریان گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ یا بسیار بزرگ می‌خواهند و به نظر نمی‌رسد که این روند به این زودی‌ها هم تغییر کند.

اگر بخواهیم به بحث گوشی‌ها با صفحه‌نمایش تاشو برگردیم باید اشاره کرد که ماه گذشته بحثی مطرح شد که طبق آن ممکن است سال آینده شرکت ال‌جی هم به تولیدکنندگان گوشی‌ها با صفحه‌نمایش تاشو بپیوندد. گرچه با این صحبت‌های رییس بخش موبایل شرکت سامسونگ بعضی‌ها گمان می‌کنند به این زودی‌ها یا دست کم در سال ۲۰۱۷ شاهد استفاده از این تکنولوژی نخواهیم بود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *