ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

نوت ۷ یک نسخه‌ با رم ۶ و حافظه‌داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هم دارد.

چندین ماه قبل از این‌که گلکسی نوت ۷ رسما معرفی شود، شایعاتی وجود داشت که این گوشی قرار است با ۶ گیگابایت رم عرضه شود. این شایعه به جای خود باقی بود تا این‌که طبق وعده‌ی موعود دوازدهم مرداد از گلکسی نوت ۷ رونمایی شد و آن شایعه هم به دست فراموشی سپرده شد. چیزی که ما حالا می‌دانیم این است که سامسونگ نوت ۷ را با رم ۴ گیگابایتی راهی بازار می‌کند.

نوت ۷ طبق اطلاعات موجود در فهرست TENAA یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی هم دارد.

اما ظاهرا چندان هم نباید از این موضوع مطمئن باشیم. چرا که در فهرست TENAA به‌روزرسانی‌‌هایی در مورد نوت ۷ صورت گرفته و این‌طور که معلوم است به‌زودی باید منتظر نسخه‌ی ۶ گیگابایتی نوت ۷ باشیم. این یعنی گاهی شایعات، حتی اگر شواهد آن‌ها رد کنند، جای بحث و بررسی دارند.

note7-e1470476805196

طبق مشخصاتی که ذیل گوشی تازه از راه رسیده‌ی گلکسی نوت ۷ در TENAA درج شده، این گوشی یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی هم دارد.

گوشی‌های سری Note سامسونگ طبق روال چند سال اخیر با مشخصاتی یک سر و گردن بالاتر از سری S عرضه می‌شوند. اما امسال با مدل‌های دارای رم ۴ گیگابایتی، نوت ۷ لااقل از این نظر بیش‌تر از S7 جایی برای عرض اندام نداشت. حالا با اطلاعات جدید از فهرست TENAA به نظر می‌رسد که روال چندین ساله ادامه دارد.

طبیعتا هنوز اطلاعی از قیمت و زمان عرضه‌ی مدل ۶ گیگابایتی نوت ۷ نداریم. اما در آینده‌ی نزدیک احتمالا همه‌چیز مشخص خواهد شد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *