ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

قسمت چهارم هیتمن ده روز دیگر عرضه می‌شود

طبق خبری که شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس به تازگی منتشر کرده است، قسمت چهارم بازی جدید «هیتمن» (Hitman) قرار است در روز شانزدهم آگوست، یعنی تا ده روز دیگر، عرضه شود.

قرار است پس از عرضه‌ی تمام قسمت‌های بازی و در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی، نسخه‌ی دیسکی هیتمن عرضه شود.

قسمت جدید از مجموعه بازی‌های هیتمن، به صورت سریالی ساخته شده است؛ یعنی قسمت‌های این بازی در طول مدت زمان مشخص شده‌ای، عرضه خواهند شد. قسمت چهارم این بازی قرار است در شهر بانکوک، پایتخت کشور تایلند اتفاق بیافتد. اتفاقات قسمت اول این بازی در پاریس، قسمت دوم در شهر ساپینزا و قسمت سوم آن هم در مراکش روی داده بود.

مثل دیگر قسمت‌های بازی هیتمن، قسمت چهارم این بازی هم شهر بزرگی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. در کنار مرحله‌ی داستانی و اصلی بازی، مرحله‌های مختلفی در این نقشه‌ی بزرگ وجود خواهند داشت.

ستاره‌ی نقشه‌ی شهر بانکوک، هتل‌های آن هستند. هتل‌ها که تا به امروز، مرحله‌های بزرگ و جالبی در بازی‌های هیتمن بوده‌اند، قرار است بهتر از قبل در بانکوک حضور داشته باشند. سازندگان بازی هیتمن گفته‌اند که هتل‌ها جزییات بسیار بالایی خواهند داشت. آن‌ها بازی‌کننده‌ها را دعوت کرده‌اند تا گوشه و کنارهای هتل‌ها را با دقت بسیاری بگردند.

می‌توانید در ادامه، تصاویری از قسمت چهارم بازی هیتمن را ببینید.

بازی هیتمن روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. قرار است پس از عرضه‌ی تمام قسمت‌های بازی و در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی، نسخه‌ای دیسکی از هیتمن عرضه شود که تمام قسمت‌ها را در خودش جای داده است.

Htiman-Bangkok-1 Htiman-Bangkok-2 Htiman-Bangkok-3

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *