ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گلکسی S7 Edge پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶.

در حالی که این روزها خبرها پیرامون گوشی گلکسی نوت ۷ زیاد است، اطلاعات منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ تا این لحظه بیش از ۱۳٫۳ میلیون دستگاه گوشی گلکسی S7 Edge فروخته و این محصول یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی در نیمه‌ی اول سال  ۲۰۱۶ در دنیا بوده است.

گلکسی S7 Edge و گلکسی S7 پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ بودند.

در این اطلاعات گفته شده که صفحه نمایش خمیده‌ی این گوشی مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته و نقش زیادی در جذب مشتری داشته است. همچنین طرح‌های تبلیغاتی سامسونگ برای فروش سری گلکسی S7‌ در آمریکا و سایر کشورها آن‌قدر خوب بوده که بسیاری از مردم این گوشی‌‌‌ها را خریده‌اند. یکی از طرح‌های جالب سامسونگ برای فروش گلکسی S7 یا گلکسی S7 Edge این بوده که اگر مشتریان آمریکایی این گوشی‌ها را می‌خریدند، یک مدل دیگر از همان گوشی را با یک خط جدید به شکل رایگان دریافت می‌کردند.

از دیگر طرح‌های فروش این گوشی می‌توان به عرضه‌ی رایگان هدست واقعیت مجازی Gear VR و یک سال اشتراک سایت Netflix اشاره کرد.

همین موضوع باعث شده که این گوشی جزو سه گوشی پرفروش اندرویدی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ انتخاب شود. این گوشی در حالی به عنوان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی شناخته می‌شود که در جایگاه دوم هم گوشی گلکسی J2 مدل ۲۰۱۶ و در مکان سوم هم مدل معمولی گلکسی S7 قرار گرفته است.

در واقع سامسونگ در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ بیش از ۳۸٫۱ میلیون دستگاه تلفن‌ همراه هوشمند راهی بازار کرده است.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *