ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

[شایعه] آیفون جدید سه گیگابایت رم دارد.

از نظر آمار و ارقام گوشی‌های اندرویدی عملکرد بهتری نسبت به آیفون دارند. رم بیشتر، دوربین‌هایی با مگاپیکسل‌های بالاتر و تراشه‌هایی با هسته‌های زیاد از جمله ویژگی‌های گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آیند. در این میان گوشی‌های آیفون اصلا به این جریان توجهی نداشتند و در حالی که سخت افزار آن‌ها روی کاغذ ضعیف‌تر از اندرویدی‌ها است، عملکرد خوبی دارند. آیفون هنوز تراشه‌ی دو هسته‌ای دارد و دوربین آن هم به راحتی با گوشی‌های مطرح اندرویدی رقابت می‌کند.

یک شرکت تایوانی به این موضوع اشاره کرد که آیفون جدید شرکت اپل سه گیگابایت رم خواهد داشت.

البته شرکت اپل در زمان عرضه‌ی آیفون ۶s رم این گوشی را به دو گیگابایت ارتقا داد و این در حالی که است که برخی گوشی‌های اندرویدی ۶ گیگابایت رم داشتند. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد میزان رم آیفون ۷ را بار دیگر ارتقا دهد. شایعات می‌گویند که آیفون جدید سه گیگابایت رم خواهد داشت. این خبر از طرف شرکتی منتشر شده که رم آیفون جدید را در تایوان تولید می‌کند. این شرکت گفته که در حال ساخت رم‌های سه گیگابایتی برای نسل جدید آیفون است.

البته در ماه گذشته هم گفته شده بود که این گوشی سه گیگابایت رم خواهد داشت. اکنون باید منتظر معرفی رسمی این تلفن همراه باشیم تا بتوانیم با مشخصات سخت افزاری آن بیشتر آشنا شویم.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *