ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

هواوی گوشی Honor Note 8 را معرفی کرد.

شرکت هواوی گوشی Honor Note 8‌ را معرفی کرد. یک گوشی ۶٫۶ اینچی که ۰٫۲ اینچ از مدل قبلی خودش بزرگ‌تر است. صفحه نمایش این گوشی دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

هواوی برای ساخت این گوشی از تراشه‌‌ی  Kirin 955 ساخته‌ی خودش استفاده کرده است. این تراشه‌ از چهار هسته‌ی Cortex-A72 و چهار هسته‌ی Cortex-A53 تشکیل شده و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 هم روی آن قرار گرفته است. چهار گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده و در مدل‌هایی با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته که به لرزشگیر اپتیکی تصاویر مجهز شده و قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰p‌ را هم دارد. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است.

note8-04        note8-03          note8-02

گوشی Honor Note 8 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که مکان قرار گرفتن سیم‌کارت دوم به شکل هیبریدی طراحی شده و می‌توان به جای سیم‌کارت، کارت حافظه در آن قرار داد. البته در زمان استفاده از هر دو سیم‌کارت تنها یکی از آن‌ها به شبکه‌ی LTE متصل می‌شود و سیم‌کارت دوم به صورت ۲G کار می‌کند.

این گوشی به وای-فای و بلوتوث ۴٫۲ مجهز شده و متاسفانه NFC‌ روی آن قرار نگرفته است. این گوشی از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند که البته سرعت انتقال اطلاعات آن در اندازه‌ی USB 2.0 است. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی این تلفن همراه هوشمند دیده می‌شود.

پیش فروش گوشی Honor Note 8 هم اکنون آغاز شده و کاربران می‌توانند آن را در تاریخ ۹ آگوست خریداری کنند. قیمت آن برای مدل ۳۲ گیگابایتی ۳۷۵ دلار و برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۴۲۰ دلار خواهد بود.

note8-06 note8-05 note8-01-768x488

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *