ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

ساعت هوشمند فیلیپس، کاملا طبی است.

فیلیپس را در حوزه‌ی تکنولوژی به خاطر دارید؟ این شرکت بزرگ زیاد در صنعت موبایل دیده نمی‌شود اما وقتی که بخواهد محصولی را در این زمینه تولید کند، حتما به دنبال چیز قابل‌توجهی خواهد بود. امروز می‌خواهیم بگوییم درمورد گجت‌های پوشیدنی هم استراتژی فیلیپس به همین صورت است.

جدیدترین محصول این شرکت ساعت هوشمند Phillips Health است که گرچه در طراحی یا کاربری آن نوآوری خاصی وجود ندارد اما نکته‌ی قابل‌توجه در مورد این ساعت هوشمند هدف مشخص و متمرکزی است که برای آن در نظر گرفته شده است: این گجت قرار است به‌طور ویژه روی رصد اطلاعات سلامتی شما تمرکز داشته باشد.

Phillips Health که با قیمت ۲۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود، اطلاعات کاملی درمورد سلامت قلب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر سنجش ضربان و سایر شاخص‌های سلامتی مربوط به قلب، ساعت هوشمند فیلیپس کیفیت خواب و اطلاعات قابل‌سنجش دیگر را هم اندازه‌گیری می‌کند. همه‌ی این‌ها را می‌توانید در اپلیکیشن Phillips HealthSuite داشته باشید و برنامه‌ی شخصی سلامت خود را تنظیم کنید.

می‌توانید به داده‌های این ساعت اطمینان کنید چرا که فیلیپس اساسا این دستگاه را به‌عنوان یک ابزار طبی معرفی کرده است.

حسگر اپتیکال Phillips Health ضربان قلب و مناطق ضربانی قلب کاربر را بررسی کرده و به‌صورت خودکار میزان ضربان قلب در هنگام استراحت را تخمین می‌زند. این در حالی‌ست که می‌توانید به داده‌های این ساعت اطمینان کنید چرا که فیلیپس اساسا این دستگاه را به‌عنوان یک ابزار طبی معرفی کرده است. دقت و الگوریتم داده‌های Phillips Health از نظر بالینی تاییدشده و قابل‌‌اعتماد است.

ساعت هوشمند فیلیپس بوده نمایشگری همیشه‌روشن دارد و باتری‌اش با یک‌بار شارژ تا ۴ روز دوام دارد. این گجت با گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است. در مورد باتری همچنین باید اشاره کنیم که مجهز به فناوری شارژ سریع است و در عرض ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می‌شود.

ضمنا ساعت Phillips Health در برابر آب و خط و خش مقاوم است و از فناوری rain-proof هم بهره می‌برد.

این‌که فیلیپس سعی نکرده ساعت هوشمندش را مجهز به همه‌ی چیزهایی کند که در دیگر ساعت‌های هوشمند یافت می‌شود، از نظر ما کار جالبی است. در عوض این ساعت به‌صورت تخصصی روی موضوع سلامتی تمرکز کرده که اتفاقا در بازار گجت‌های پوشیدنی این‌روزها شاهد رشد این بخش هستیم.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و تصاویر ساعت هوشمند Phillips Health را ببینید.

Phillips-health-watch Phillips-health-watch1 Phillips-health-watch3 Phillips-health-watch8

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *