ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

تصاویری از جعبه‌گشایی غیررسمی گلکسی نوت ۷ منتشر شدند.

در حالی که به رونمایی از گلکسی نوت ۷ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم آخرین اخبار به سرعت درباره این گوشی منتشر می‌شوند. آخرین حرف و حدیث‌ها و شایعاتی که رنگ واقعیت به خود می‌گیرند. حال تصاویری منتشر شده  که جعبه گلکسی نوت ۷ مربوط به شرکت کره‌ای اپراتور شبکه‌های بی‌سیم اس‌کی تلکام (SK Telecom) است.

بر اساس این تصاویر می‌توانیم از برخی ویژگی‌ها اطمینان حاصل کنیم. این تصاویر وجود یک پردازنده ۸ هسته‌ای مانند پردازنده‌ای که در گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 edge به کار رفته بود را تایید می‌کنند. صفحه نمایش گوشی ۵٫۷ اینچی است اما روی جعبه چیزی درباره خمیده بودن یا نبودن آن نوشته نشده. این تصاویر نشان می‌دهند که نوت ۷ مدل پایه‌ای با حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

از طرفی فرضیه وجود ۶ گیگابایت RAM هم رد شده و ظاهرا گوشی جدید شرکت سامسونگ ۴ گیگابایت RAM دارد. اما براساس این تصاویر ضد آب بودن نوت ۷ تایید شده است. بنابراین همانطور که پیش‌بینی می‌شد با گوشی‌ای مواجه خواهیم بود که گواهی‌نامه IP68 دارد یعنی می‌تواند برای نیم ساعت در عمق حدود ۱ متر دوام بیاورد.

علاوه بر همه اینها چند نکته دیگر هم هست که براساس این تصاویر باید مورد اشاره قرار بگیرند. نوت ۷ در سه رنگ دیده می‌شود و به پورت USB-Type C  مجهز شده است. در ادامه می‌توانید آخرین تصاویر مربوط به جعبه‌گشایی غیررسمی این گوشی را ببینید:

2016-08-02_15-04-55

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *