ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

آخرین اطلاعات از گلکسی نوت ۷ ساعاتی پیش از معرفی.

می‌دانیم که پس از یک انتظار طولانی بلاخره قرار است امشب از گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ پرد‌ه‌برداری شود. گوشی‌ای که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و در این چندماه سوژه شایعات و اخبار زیادی بود. حال آخرین خبرها درباره این گوشی پیش از معرفی آن به تبلیغات شرکت‌های مخابراتی برای این گوشی برمی‌گردد. تبلیغاتی که همین حالا آماده شده اما طبیعتا پس از معرفی گوشی به شکل رسمی در دید عموم قرار خواهند گرفت. یکی از کاتالوگ‌های تبلیغاتی که از طرف شرکت اسپرینت (Sprint) از ارائه‌دهنده‌های سرویس‌های مخابراتی به بیرون درز کرده ویژگی‌های این گوشی جدید را نشان می‌دهد. این کاتالوگ‌ها پس از عرضه گوشی برای افزایش میزان فروش گوشی‌ها به کار می‌آیند.

gsmarena_001-1

براساس آنچه در این کاتالوگ می‌بینیم قلم دقیق‌تر S-Pen، قابلیت مقاومت در برابر آب، فوکوس خودکار سریع حتی در نور کم، صفحه‌نمایش سوپر امولد از دو طرف خمیده و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت افزایش تا ۲۵۶ گیگابایت برخی از این ویژگی‌ها هستند.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ امشب ساعت ۱۹:۳۰ به شکل همزمان در ریو، لندن و نیویورک رونمایی خواهد شد. امکان پیش خرید هم در همان زمان معرفی یا مدت کوتاهی پس از آن فراهم می‌شود. براساس برخی شایعات این گوشی تا روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد یعنی دو هفته دیگر در اروپا قابل خرید خواهد بود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *