ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

می‌توان وضوح تصویر گلکسی نوت ۷ را تغییر داد.

وقتی که برای اولین بار شنیدیم گلکسی نوت ۷ به کاربران این اجازه را می‌دهد تا وضوح تصویر را تغییر دهند، در ابتدا تصور کردیم که منظور از تغییر وضوح تصویر، همان قابلیت کوچک کردن رابط کاربری است که در گلکسی S6 هم وجود دارد. با این حال، ظاهرا قرار است تا بتوانید کاملا وضوح تصویر را کم و زیاد کنید.

امکان تغییر وضوح تصویر صفحه نمایش، کمک بسیار بزرگی به ذخیره‌ی باتری خواهد کرد.

همان منبعی که به تازگی از قابلیت‌های قلم S Pen گوشی گلکسی نوت ۷ خبر داده بود، یک عدد از این گوشی‌ها را به دست دارد. این منبع اسکرین‌شات‌هایی از بخش تنظیمات گوشی گرفته و نشان داده است که واقعا می‌توان وضوح تصویر گلکسی نوت ۷ را به صورت دلخواه تغییر داد. سه گزینه‌ی HD 720p، Full HD و QHD برای تنظیم وضوح تصویر وجود دارد.

امکان تغییر وضوح تصویر صفحه نمایش، کمک بسیار بزرگی به ذخیره‌ی باتری خواهد کرد؛ طوری که می‌توانید مطمئن باشید یک صفحه نمایش QHD زمانی که باتری زیادی ندارید، به هیچ دردتان نمی‌خورد و بهتر است وضوح‌اش را کاهش دهید. البته سامسونگ هشدار داده است که در وضوح‌های پایین‌تر، ممکن است برخی اپ‌ها یا قابلیت‌های گوشی کار نکنند.

با این حال، قابلیت امکان تغییر وضوح تصویر می‌تواند حتی برای اجرای بازی‌ها هم بسیار مناسب باشد. بازی‌های بسیار سنگین، روی وضوح تصویر پایین‌تر، روان‌تر اجرا می‌شوند و می‌توان از قابلیت تغییر وضوح تصویر برای این موضوع هم استفاده کرد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *