ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

۱۵ هزار فروشگاه در سراسر دنیا؛ چشم‌انداز هوآوی برای تسخیر بازار.

طی یکی دو سال گذشته هوآوی ثابت کرد می‌تواند حضور پررنگی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند داشته باشد و حالا هم این روند صعودی همچنان ادامه دارد. این شرکت چینی چشم‌انداز خود را در بازار جهانی ترسیم کرده و به‌عنوان قسمتی از برنامه برای در اختیار داشتن بخشی از این بازار، به دنبال راه‌اندازی ۱۵ هزار فروشگاه خرده‌فروشی در سراسر دنیاست.

هوآوی برنامه‌ریزی کرده که در سال ۲۰۱۶ به رقم فروش شگفت‌انگیز ۱۴۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود برسد.

هوآوی برنامه‌ریزی کرده که در سال ۲۰۱۶ به رقم فروش شگفت‌انگیز ۱۴۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود برسد.

این شرکت اعلام کرده برای رسیدن به هدف فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه تا پایان امسال خوش‌بین است. این در حالی‌ست که این رقم نسبت به فروش سال گذشته که ۱۰۸ میلیون دستگاه بوده، باید ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.

البته این‌طور نبوده که هوآوی در کشورهای مختلف دنیا فروشگاه مخصوص نداشته باشد؛ این شرکت در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار فروشگاه خرده‌فروشی دارد که از این میان ۱۱ هزار فروشگاه در چین، ۶۵۰۰ فروشگاه در سایر کشورهای آسیایی، ۱۵۰۰ فروشگاه در آمریکای شمالی و ۶۵۰۰ فروشگاه در اروپا استقرار دارند. این آمار مربوط به فروشگاه‌های انحصاری هوآوی است و شامل شرکا و سایر مراکز فروش نمی‌شود.

ریچارد یو چنگ‌دنگ سرپرست اجرایی ارشد هوآوی می‌گوید: ؛”فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه چیزی فراتر از یک فروش خوب و مناسب است و هوآوی می‌خواهد با راه‌اندازی مراکز خرده‌فروشی بیش‌تر در سراسر دنیا به این میزان برسد. هدف این است که در طول ماه‌ها و سال‌های آینده ۱۵ هزار منطقه‌ی دیگر به شبکه‌ی خرده‌فروشی این شرکت وارد شوند.”

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *