ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

گوگل مپس قابلیت Multi-Stop را به نسخه iOS این اپ افزود.

مسیریابی با استفاده از قابلیت Multi-Stop در نسخه اندرویدی Google Maps پیش از این هم وجود داشت و حال این قابلیت به نسخه iOS این اپ هم اضافه شده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران iOS هم می‌توانند مقصد‌های متعددی را به نقشه گوگل بدهند. در واقع وقتی یک مقصد مشخص را وارد می‌کنید می‌توانید در کنارش چندین نقطه مختلف را هم وارد کنید که در آنها توقف خواهید داشت. نقطه‌هایی که با نام «Add Stop» شناخته می‌شوند. با جابه‌جایی این نقاط توقف و مرتب کردن آنها به ترتیبی که مایل هستید می‌توانید روند سفرتان را هم تغییر دهید.

google-maps-multistop

وقتی همه مقاصد و نقاط توقف‌تان را وارد کردید بر روی کلمه «Done» کلیک کنید و به این شکل می‌توانید یک مسیر مشخص پیشنهادی از طرف نقشه را دریافت کنید که از خلال همه نقطه‌های مورد نظرتان می‌گذرد. درحالی که هنوز سفرهای تابستانی در جریان است این قابلیت می‌تواند حسابی به کمک کسانی که رانندگی‌ می‌کنند بیاید. حال به جای اینکه هر بار صبر کنید به مقصد برسید و سپس مقصد جدیدتان را وارد کنید می‌توانید تمام آدرس‌ها و مقاصد را که قصد رفتن به آن دارید وارد کنید و با کمک نقشه گوگل از سفرتان لذت ببرید.

البته اگر از کاربران iOS هستید ممکن است ترجیح بدهید به Apple Maps وفادار بمانید؛ در این صورت هم داشتن یک نسخه از اپ Google Maps به عنوان یک پشتیبان در شرایط اضطراری فکر بدی به نظر نمی‌رسد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *