ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

پتنتی از اپل که کراون اپل‌واچ را در بدنه‌ی یک آیپد نشان می‌دهد.

اپل همان‌طور که پیش از این قابلیت Force Touch را از ساعت‌های هوشمند خود وام گرفته و در گوشی‌های آیفون با نام ۳D Touch معرفی کرده بود، می‌خواهد یک‌بار دیگر از اپل‌واچ الهام بگیرد. این‌بار ظاهرا قرار است قطعه‌ی Digital Crown در قسمت کناری اپل‌واچ را در آیفون یا آیپدهای آینده به کار ببرد.

طبق این پتنت، اپل می‌خواهد قطعه‌ی Digital Crown اپل‌واچ را در آیفون یا آیپدهای آینده به کار ببرد.

در پتنتی که به‌تازگی درباره‌ی آن اطلاعاتی به دست آورده‌ایم، کراونی شبیه به کراون ساعت هوشمند اپل در کنار بدنه‌ی دیگر دستگاه‌های آیفون هم تصور شده است. Digital Crown در اپل‌واچ می‌تواند برای زوم کردن و مرور صفحه استفاده شود. همچنین با این کراون می‌توانید به صفحه‌ی خانه برگردید. در اپل و آیفون کاربرد این کراون می‌تواند برای کم ‌و زیاد کردن صدا، تغییر اندازه‌ی متن‌ها، قفل صفحه‌کلید یا گرفتن عکس استفاده شود.

 Patent-application-shows-the-use-of-a-Digital-Crown-on-an-iPad-e1470044204717در توضیحات پتنت قید شده که ممکن است صفحه‌ی آیفون یا آیپد حاشیه‌ای نداشته باشد و کل فضا با نمایشگر پر شود. این همان مشخصه‌ای است که درمورد آیفون سال ۲۰۱۷ گفته شده بود؛ زمزمه‌هایی که می‌گویند آیفون سال آینده نمایشگری بدون حاشیه دارد و در قسمت دکمه‌ی Home هم فرورفتگی‌ای نخواهیم داشت.

جدیدترین شایعات از قرار داشتن Touch ID آیفون ۲۰۱۷ روی نمایشگر خبر می‌دهند. با این‌حال تعبیه کردن یک کراون در کناره‌ی دستگاه برای اپل کار آسان‌تری خواهد بود.

Close-up-look-at-the-Digital-Crown-e1470044186935

این را هم نباید فراموش کرد که تاریخ ثبت این پتنت در اصل سال ۲۰۱۴ است و طبعا از آن زمان تاکنون ایده‌های دیگری در تیم ایده‌پرداز اپل ساخته و پرداخته می‌شوند. طبیعی است که فعلا نمی‌توان گفت اپل از میان انتخاب‌هایی که دارد، کدام طراحی را برای آیفون سال آینده برمی‌گزیند اما با این اوصاف نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که در آینده شاهد تغییرات مهم و کلیدی در طراحی محصولات اپل خواهیم بود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *