ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

مشخصات و تصاویر جدید گوشی در دست‌ معرفی Vibe P2.

لنوو می‌خواهد به‌زودی یک گوشی هوشمند جدید را با نام Vibe P2 معرفی کند. طبق معمول پیش از معرفی این گوشی هم چند عکس غیر رسمی از آن درز کرده است. این عکس‌ها را در همین صفحه می‌بینید و ضمنا در ادامه مشخصاتی را که برای این گوشی برشمرده‌اند، خواهید خواند.

gsmarena_001-7

Vibe P2 یک نمایشگر AMOLED لمسی ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰p دارد. لنوو از نظر اندازه این گوشی را درست مثل گوشی‌های قبلی و هم‌خانواده‌ یعنی Vibe 1 و Vibe 1 Turbo ارایه داده است اما تکنولوژی به کار رفته در صفحه‌نمایش آن متفاوت است و در دو گوشی قبلی LCD بوده است.

gsmarena_002-12

گوشی در دست معرفی لنوو بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و دکمه‌ی Home آن به‌عنوان حسگر اثر انگشت هم استفاده می‌شود.

گوشی در دست معرفی لنوو بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و دکمه‌ی فیزیکی Home آن به‌عنوان حسگر اثر انگشت هم استفاده می‌شود. Vibe P2 یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد اما با این وجود بدنه‌ای باریک‌تر از مدل‌های سابق دارد. ضخامت بدنه‌ی این گوشی ۸.۵ میلی‌متر بوده که ۱.۴ میلی‌متر باریک‌تر از دو گوشی قبلی است.

همچنین شایعات می‌گویند تراشه‌ی گوشی جدید لنوو اسنپ‌دراگون ۶۲۵ خواهد بود که پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز را در خود جای داده است. این گوشی با ۴ گیگابایت رم می‌آید و با اندروید ۶.۰.۱ کار می‌کند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *