ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

MSI؛ بزرگ‌ترین تامین‌کننده‌ی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی.

MSI و ایسوس ۳۴ درصد از بازار لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی را به‌صورت مشترک در اختیار دارند. انتظار می‌رود با گزینه‌هایی که VR Ready رو می‌کند، این سهم حتی از این هم فراتر برود.

طبق گزارشی که در سایت DigiTimes براساس منابع چینی منتشر شده، شرکت MSI در حال حاضر کنترل ۱۹ درصد از بازار لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی را در اختیار دارد و به این ترتیب این شرکت در جایگاه اول این بخش از بازار جهانی قرار گرفته است. ایسوس با ۱۵ درصد سهم، در رتبه‌ی دوم قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود با عرضه‌ی گسترده‌تر محصولات VR Ready فروش لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی MSI حتی بیش‌تر هم بشود.

فروش جهانی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی رشد قابل‌توجهی را در سال جاری نشان می‌دهد؛ فروش این لپ‌تاپ‌ها در سراسر دنیا حدود ۴.۵ میلیون دستگاه بوده که نسبت به سال گذشته نشان از افزایش ۱۵.۴ درصدی دارد. در حالی‌که سهم لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی در بازار لپ‌تاپ معمولا‌ چیزی حدود ۳ درصد اعلام می‌شود، آمار و ارقام جدید حکایت از این دارد که در این بخش پتانسیل رشد فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

MSI همچنین از مزایای فروش بیش‌تر درخصوص افزایش ۲۰ درصدی قیمت سهامش هم بهره می‌برد. این درحالی است که انتظار می‌رود با عرضه‌ی گسترده‌تر محصولات VR Ready فروش این شرکت حتی بیش‌تر هم بشود.

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی در حوزه‌ی فروش رقابت موفقی را در بازار عمومی لپ‌تاپ داشته‌اند. در حالی که فروش در بازار لپ‌تاپ به‌صورت کلی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و حتی عرضه‌ی ویندوز ۱۰ و پردازنده‌های Skylake کمک چندانی به رشد فروش نکرده‌اند، لپ‌تاپ‌های تبدیل‌شونده و همچنین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی تجربه‌ی افزایش فروش را در سطح جهانی داشته‌اند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *