ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سامسونگ Z2 با سیستم عامل تایزن اوایل پاییز روانه بازار می‌شود.

یک ویدیو منتشر شده که گوشی هوشمند سامسونگ Z2 را نشان می‌دهد. این گوشی در کنار دو گوشی دیگر یعنی سامسونگ Z1 و سامسونگ Z3  قرار دارد که سامسونگ پیشتر به بازار عرضه کرده و آنها هم با سیستم عامل تایزن کار می‌کنند. در این ویدیو یک اپلیکیشن واحد روی هر سه این گوشی‌ها اجرا می‌شود.

متاسفانه در این ویدیو تنها بخش روبرویی گوشی‌ها نمایش داده می‌شوند. از طرفی همین بخش جلویی گوشی هم آنقدرها شفاف و واضح نیست. این اطلاعات جدید هیچ یک از ویژگی‌های گوشی جدید شرکت سامسونگ را هم لو نمی‌دهد و برای دانستن این ویژگی‌ها باید تا انتشار اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر منتظر بمانیم.

تا اینجای کار می‌دانیم که گوشی سامسونگ Z2 گواهی‌نامه‌های مربوط به WiFi و بلوتوث را دریافت کرده است. انتظار می‌رود که این مدل در ماه میلادی اکتبر(۱۰ مهر تا ۱۰ آبان) به بازار عرضه شود. این گوشی علاوه بر آسیا در بازارهای کشورهای آفریقایی هم عرضه خواهد شد که در نوع خود و برای یک گوشی با سیستم عامل تایزن برای اولین بار رخ می‌دهد.

درباره مشخصات گوشی در این ویدیو اطلاعاتی قرار داده نشده اما برخی شایعات می‌گویند با یک گوشی ۴٫۵ اینچی طرفیم که پردازنده چهارهسته‌ای، یک گیگابایت RAM، باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و البته سیستم عامل Tizen 3.0  دارد.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *