ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

اطلاعات بیشتری از نکسوس‌های HTC لو رفت.

چند وقتی می‌شود که شایعات مختلفی درباره‌ی نکسوس‌های جدیدی که شرکت HTC در حال ساخت آن‌ها است، منتشر می‌شود. امروز هم اطلاعات جدیدی از این گوشی‌ها لو رفته است. این گوشی‌ها فعلا با نام Sailfish و Marlin شناخته می‌شوند و جزو گوشی‌های سطح بالا به حساب می‌آیند. در اطلاعات جدید گفته شده در ساخت این دو گوشی از فلز و پلاستیک استفاده شده است.

در ساخت بدنه‌ی نکسوس‌های HTC از فلز و پلاستیک استفاده می‌شود.

گوشی Sailfish از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم و باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. به احتمال زیاد برای گوشی Marlin هم از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ استفاده خواهد شد.

در تصاویری که از این دو گوشی منتشر شده به طراحی آن‌ها اشاره شده است. متریال‌های به کار رفته در جلوی گوشی با پشت آن متفاوت خواهند بود. حتی دوربین پشت هم برآمدگی ندارد و پشت گوشی کاملا مسطح طراحی شده است. به احتمال زیاد گوشی Marlin یک محصول تمام فلزی خواهد بود و گوشی Sailfish تنها فریم فلزی خواهد داشت و قاب آن پلاستیکی است.

نکسوس Sailfish

نکسوس Sailfish

شایعات می‌گویند که قیمت پایه‌ی این محصولات ۳۵۰ دلار خواهد بود. همچنین گوشی پلاستیکی هم شباهت زیادی به سری Desire شرکت HTC خواهد داشت که باعث می‌شود قیمت آن شدیدا کاهش پیدا کند.

دو گوشی Marlin و Sailfish با اسم رمز M1‌و S1 هم شناخته می‌شوند. همان طور که گفتیم گوشی M1‌ با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و چهار گیگابایت رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و گوشی S1 هم از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و چهار ۴ گیگابایت رم برخوردار است. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی دوربین این محصولات منتشر نشده و نمی‌دانیم این قسمت چه ویژگی‌هایی دارد.

نکسوس Marlin

نکسوس Marlin

‌‌

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *