ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۷ هفته ی بعد اتفاق می افتد.

هفته‌ی آینده سامسونگ رسما از گلکسی نوت بعدی خود، گوشی Galaxy Note 7 رونمایی خواهد کرد. تا کنون هر چه از این گوشی می‌دانستیم بر مبنای شایعات، حدس و درز اخبار بوده، اما به نظر می‌رسد سامسونگ بعضی از این ادعاها را در تیزر تبلیغاتی جدید این گوشی ثابت کرده است.
ویدیو خیلی بلند نیست، اما فاکتورهایی که در آن است با شایعات همخوانی دارد. فاکتورهایی چون بازکردن قفل با حسگر اثرانگشت، دوربین جلوی بهتر با قابلیت‌های عملکرد در نور کم. هم چنین در این ویدیو گوشی به آب انداخته می‌شود که می‌توان گفت از ویژگی مقاومت در برابر آب هم برخوردار است.
در ابتدای تیزر چند لحظه‌ی کوتاه گوشی را نشان می‌دهد و تا حدی می‌توان گفت که یک گوشی با صفحه‌ی نمایش تخت است. اگر گوشی که در این ویدیو نشان داده شده، Galaxy Note 7 است، پس می‌‌توان گفت شایعات مربوط به منحنی بودن آن را تکذیب می‌کند.
سامسونگ برای این که هیجان را فروکش نکند، تنها گوش چشمی از این گوشی را به نمایش گذاشته است. برای دریافت اطلاعات دقیق و بروز از رونمایی Galaxy Note 7 در نمایشگاه IFA 2016 و جزییات این رویداد (۱۲ تا ۱۷ مرداد) در هفته‌ی آینده با ای ام همراه بمانید.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *