ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

اولین تصاویر از Galaxy Note 7 سامسونگ در کنار S7 و S7 Edge.

با نزدیک شدن به نمایشگاه سالانه‌ی IFA و رونمایی از Galaxy Note 7 بازار شایعات و اخبار درباره‌ی Galaxy Note 7 داغ‌تر شده است و این بار عکس‌هایی لو رفته که احتمالا اولین تصاویر آن است. این تصویر در چند نسخه‌ی متفاوت –کره، ژاپن و هنگ‌کنگ- و در حالت عملیات در کنار Galaxy S7 و S7 edge گرفته شده. علاوه بر آن عکس‌هایی که اینجا می‌بینید گوشی ها را در حال مقایسه‌ی نتایج بنچمارک نشان می‌دهد، هم‌چنین اطلاعاتی درباره‌ی ظاهر نمایشگر فبلت بعدی سامسونگ می‌دهد.
همانطور که در تصویر می‌بینید، Galaxy Note 7 در تست AnTuTu و بنچمارک Geekbench عملکرد بهتری نسبت به S7 و S7 Edge داشته است که ما را به سمت این حدس سوق می‌دهد که شاید در خود اکسینوس ۸۸۹۳ یا اسنپ‌دراگون ۸۲۱ دارد.

Note-7-first-from-the-right-benchmarked-display-compared-to-Galaxy-S7-edge-1                                          Note-7-first-from-the-right-benchmarked-display-compared-to-Galaxy-S7-edge-610x380
امتیاز AnTuTu تقریبا شبیه است، اما بنچمارک صرفا سرعت پردازش را ارزیابی نمی‌کند بلکه فاکتورهایی مانند سرعت خواندن و ورود اطلاعات را هم می‌سنجد.
تصویر صفحه‌ی نمایش به اندازه‌ی اعداد و ارقام بنچمارک واضح نیستند؛ اما در یکی از تصاویر نمایشگر Galaxy Note 7 خیلی شفاف‌تر از بقیه به نظر می‌رسید در حالی که در تصویر دیگر ظاهرا قابلیت کم شدن نور به طور خودکار وجود دارد. نکته‌ای که احتمالا مورد توچه بسیاری از طرفداران سامسونگ قرار می‌گیرد، نمایشگر Galaxy Note 7 است که در بنچمارک Geekbench نتایج خوبی به دست آورده.
به هر صورت این عکس‌ها رسمی نیست و در واقع زمینه‌ی گمانه‌زنی را می‌سازد و نه نتیجه‌گیری قطعی. چیزی که در تصویر می‌بینید شاید منبع خوبی برای یک پیش‌فرض کلی از نسخه‌ی ششم خط تولید Note به ما بدهد، اما تنها در این حد که احتمالا عملکرد این گوشی چیزی مشابه S7 Edge و S7 سامسونگ خواهد بود.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *