ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

با قابلیت جدید گوگل پلی از این فروشگاه خانوادگی خرید کنید.

قابلیت Play Family Library فروشگاه اپلیکیشن Google Play چند هفته‌ای است که برای برخی افراد در دسترس قرار گرفته بود اما در دسترس عموم نبود. اما روز گذشته عاقبت این ویژگی در دسترس عموم قرار گرفت. با این قابلیت ۶ فرد می‌توانند خریدهایی که در گوگل پلی داشته‌اند را با هم به اشتراک بگذارند. این محصولات شامل موارد مختلفی چون اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و کتاب‌ها می‌شوند.

همه این محصولات را می‌توان در سیستم‌‌های عامل‌ اندرویدی به اشتراک گذاشت. فیلم‌ها و سریال‌ها و کتاب‌ها  را هم می‌توانید از طریق وب و اپلیکیشن‌های گوگل در iOS استفاده کنید.

برای استفاده از قابلیت Play Family Library نیازی به پرداخت مبلغ بیشتری ندارید و صرفا باید تنظیمات آن را فعال کنید. وقتی این قابلیت را تنظیم کنید باید یک کارت اعتباری برای خریدهای خانوادگی‌تان مشخص کنید البته سایر اعضا هم می‌توانند با کارت‌های خودشان دست به خرید بزنند.

همین ویژگی برای گوگل پلی موزیک هم فعال شده است. اگر می‌خواهید موسیقی‌ها را به شکل خانوادگی در اختیار داشته باشید یعنی ۶ نفر از اعضای خانواده بتوانند از آن استفاده کنند باید مبلغ ۱۴٫۹۹ دلار در ماه پرداخت کنید. این ویژگی گوگل پلی موزیک در چهار کشور جدید دیگر یعنی ایتالیا، مکزیک، ایرلند و نیوزیلند هم فعال شده.

Play Family در حال حاضر در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، نیوزیلند، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *