ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

LeEco شرکت آمریکایی Vizio را با قیمت ۲ میلیارد دلار خرید.

شرکت‌های چینی بار دیگر ثابت کردند که سهم بیشتری از بازار کشور آمریکا را به دست آورده‌اند. شرکت چینی LeEco اعلام کرد که شرکت آمریکای Vizio که تلویزیون تولید می‌کرد را با قیمت ۲ میلیارد دلار خریداری کرده است. با این حساب شرکت LeEco خودش را وارد بازار ساخت تلویزیون در آمریکا کرده که شرکت Vizio در آن نقش پررنگی داشت.

شرکت LeEco شرکت آمریکایی Vizio را با قیمت ۲ میلیون دلار خریداری کرد.

البته این خبر موجب نمی‌شود که Vizio دیگر به فعالیت‌های خودش ادامه ندهد. این شرکت همچنان با نام خودش و تحت مدیریت LeEco در بازار تلویزیون حضور خواهد داشت. لازم به ذکر است که شرکت LeEco به دلیل ساخت تلفن‌های همراه هوشمند در کشور چین معروف است و به نظر می‌رسد که تصمیم دارد فعالیت خودش در بازار آمریکا را بیشتر کند تا بتواند بعدا محصولات بیشتری در این کشور عرضه کند.

شرکت LeEco‌ در سال گذشته گوشی‌های مختلفی را راهی بازار نکرد، اما تمام آن گوشی‌ها با موفقیت زیادی مواجه شدند و افراد زیادی آن‌ها را خریداری کردند. لازم به ذکر است که این شرکت بزرگ‌ترین سرویس آنلاین ویدیو در کشور چین را هم در اختیار دارد که با نام LeTV شناخته می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که این شرکت بتواند تلویزیون‌هایی راهی بازار کند که از سرویس‌ها آنلاین شرکت بهره می‌برند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *