ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

پورشه ۱۴۰۰ نفر استخدام می‌کند تا خودروی برقی بسازد!

پورشه اولین بار در ماه دسامبر سال گذشته میلادی خودروی الکتریکی مدل E را به عنوان یک مدل لوکس برای رقابت با مدل S تسلا رونمایی کرد. برای تحقق بخشیدن به این طرح مفهومی هزاران شغل جدید ایجاد خواهد شد. اما حالا این شرکت تعداد کل شغل‌ها را به ۱۴۰۰ افزایش داده است. این اتفاق می‌تواند تبلیغ مثبتی در رسانه‌ها باشد و این چیزی است که فولکس واگن برای وجهه‌اش به آن نیاز دارد. چرا که ماجرای رسوایی فولکس واگن به عنوان شرکت مادر پورشه، می‌تواند تحت‌الشعاع این تبلیغات مثبت قرار بگیرد.

سرمایه‌گذاری بیشتر از همیشه در خودروهای مفهومی برقی نشان می‌دهد که فلسفه‌ی شرکتی که قبلا فقط روی موتورهای درون‌سوز و برون‌سوز تمرکز داشت، تغییر کرده است. یکی از مدیران پورشه می‌گوید: «یا باید با تغییرات دیجیتالی همگام باشی، یا می‌بازی». علاوه بر ۱۴۰۰ کارمندی که وقف مدل E می‌شوند، ۳۵۰ کارشناس دیجیتال هم برای توسعه طرح‌های حرکت و جا به جایی استخدام می‌شوند و حوزه‌های تجاری جدیدی را می‌گشاید.

پورشه امیدوار است که بتواند خودروهای برقی‌اش را در سال ۲۰۱۹ از کارخانه‌اش در «زوفن‌هاوسن» خارج کند و به جاده‌ها بیاورد. این شرکت درباره اهداف تولیدی‌اش چیزی نگفت، اما مسوولان آن عنوان کردند که برای سوددهی باید در سال ۱۰ هزار دستگاه به فروش برسانند.

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید علی عترتی

برنامه نویس, طراح وب و بازی ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *