ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

سفارش‌های آمازون با پهپاد ارسال می‌شود.

سایت آمازون اعلام کرد که با دولت انگلستان به توافق رسیده تا سفارش‌هایش را با «پهپاد» (Drone) برای مشتریان ارسال کند. این خبر در حالی منتشر شد که هنوز ارسال سفارش‌ها با پهپاد در کشور آمریکا امکان‌پذیر نشده و تنها به آمازون اجازه داده شده که سیستم ارسال سفارش با پهپاد را آزمایش کند.

آمازون در کشور انگلیس با پهپاد سفارش ارسال می‌کند.

شرایط آمازون در کشور انگلیس کاملا با آمریکا متفاوت است. دولت این کشور همکاری‌های زیادی را با این سایت انجام داده تا سفارش کاربران با پهپاد ارسال شود. روشی که سرعت بیشتری دارد و سفارش‌ها سریع به دست مشتریان می‌رسد.

هر پهپادی که برای رساندن سفارش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند بسته‌های مختلف تا وزن ۲٫۲ کیلوگرم را حمل کنند. آمازون می‌گوید این میزان کالا تقریبا ۹۰ درصد سفارش‌های این شرکت را شامل می‌شود.

amazon-drone-1

 

سخنگوی شرکت آمازون درباره‌ی توافقی که با دولت انگلیس انجام داده گفته:” توافق انجام شده رابطه‌ی ما با دولت انگلستان برای امروز و آینده محکم‌تر کرد. ما این کار را تا زمانی که مطمئن نشویم امنیت افراد و سفارش‌ها تامین می‌شوند، انجام نمی‌دهیم. در حقیقت این برنامه برای ارسال سفارش‌ها در سریع‌تر زمان و امن‌ترین حالت صورت می‌گیرد.”

رییس پلیس کشور انگلیس هم در این‌باره گفت:” خلاقیت‌هایی که در حوزه‌ی پهپادها صورت می‌گیرد باعث می‌شود که سازندگان محصولاتی تولید کنند که امنیت آن‌ها بالا می‌رود. آزمایش‌های سایت آمازون باعث می‌شود که بتوانیم سیاست‌های جدیدی برای این حوزه در نظر بگیریم و قوانین بهتری برای این حوزه به وجود بیاوریم.”

Telegram_Ad

❤️ ای ام را در شبکــــــه‌های اجتماعــــــی دنبــــــال کنید

    این مطلـــــب را با دوستـــــان خـــــود به اشتـــــراک بگذاریـــــد

سید محمد عترتی

برنامه نویس، بازی ساز و طراح لوگو، بنر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *